BELGISCHE SENAAT | ||||
________ | ||||
Zitting 2010-2011 | ||||
________ | ||||
26 november 2010 | ||||
________ | ||||
SENAAT Schriftelijke vraag nr. 5-432 | ||||
de Bart Laeremans (Vlaams Belang) |
||||
aan de vice-eersteminister en minister van Buitenlandse Zaken en Institutionele Hervormingen |
||||
________ | ||||
Overheidsdiensten - Uitgaven voor advertenties - Bedragen | ||||
________ | ||||
publieke dienst overheidsuitgave reclame communicatiebeleid pers |
||||
________ | ||||
|
||||
________ | ||||
Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-429 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-430 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-431 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-433 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-434 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-435 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-436 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-437 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-438 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-439 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-440 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-441 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-442 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-443 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-444 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-445 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-446 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-447 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-448 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-449 Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 5-450 |
||||
________ | ||||
SENAAT Schriftelijke vraag nr. 5-432 d.d. 26 november 2010 : (Vraag gesteld in het Nederlands) | ||||
Onlangs raakte bekend dat de diverse overheden in dit land via de plaatsing van advertenties een beleid voeren dat gericht is op de ondersteuning van de gedrukte media. Om zicht te krijgen op de advertentieuitgaven van uw diensten, had ik graag een overzicht gekregen per departement waarvoor u verantwoordelijk bent van de bedragen die werden besteed aan advertentieuitgaven, voor respectievelijk 2006, 2007, 2008, 2009 en 2010, in: 1) Nederlandstalige dagbladen; 2) Nederlandstalige gedrukte media, anders dan dagbladen; 3) Franstalige dagbladen; 4) Franstalige gedrukte media, anders dan dagbladen. Kan daarbij telkens worden uitgesplitst welke bedragen betaald werden aan boodschappen van algemeen nut enerzijds en personeelsadvertenties anderzijds. |
||||
Antwoord ontvangen op 21 maart 2011 : | ||||
Gezien er in 2006, 2007 en 2008 door mijn departement geen bedragen werden uitgegeven aan advertentieruimte in België, vindt u hieronder de cijfers met betrekking tot 2009 en 2010. 2009 Inlassing in de Witte Gids, Belgacom, volume I (2009-2010): 3 719,54 euro 2010 -Inlassing in de Witte Gids, Belgacom, volume I (2010-2011): 3 888,94 euro. -Campagne «Reizen Zonder Risico's», affichage in de bussen van De Lijn: 2 283,27 euro |