Alles van 1995 tot nu Legislatuur 2024-.... Legislatuur 2019-2024 Legislatuur 2014-2019 Legislatuur 2010-2014 Legislatuur 2007-2010 Legislatuur 2003-2007 Legislatuur 1999-2003 Legislatuur 1995-1999 |
Parlementaire documenten | Handelingen | Schriftelijke vragen | |
---|---|---|---|
"Verkiezingsbiljetten" - Kosteloos openbaar vervoer op de dag van de verkiezingen (Studenten, kiezers net verhuisd ...) (2-670) | |||
|
|||
|
Bul. 2-19
p. 841-842 ![]() |
Bul. 2-22
p. 993-994 ![]() |
|
Bul. 2-24
p. 1111-1112 ![]() |
Aalmoezeniers en moreel consulenten van niet-confessionele levensbeschouwingen in de sectoren van de scheepvaart, de zeevisserij en de luchtvaart - Tegemoetkoming (2-750) | |||
|
|||
|
Bul. 2-21
p. 949 ![]() |
||
Alcoholtesters - Toestellen gebruikt door rijkswacht en politie (2-124) | |||
|
|||
|
Bul. 2-4
p. 131-132 ![]() |
|
Bul. 2-11
p. 462-464 ![]() |
Antwerps GEN - Uitbouw van spoorlijn 52 tot een volwaardige voorstadslijn (2-714) | |||
|
|||
|
Bul. 2-19
p. 863-864 ![]() |
||
Auto-ongevallen - Verblinding door de zon - Preventieve maatregelen (2-665) | |||
|
|||
|
Bul. 2-19
p. 841 ![]() |
|
Bul. 2-40
p. 1986-1987 ![]() |
Autobanden - E-markering - Hergebruik (Afkeuring bij technische controle) (2-634) | |||
|
|||
|
Bul. 2-18
p. 789 ![]() |
|
Bul. 2-24
p. 1111 ![]() |
Automobielinspectiecentra - Openingsuren (2-117) | |||
|
|||
|
Bul. 2-4
p. 131 ![]() |
|
Bul. 2-10
p. 408 ![]() |
Autopech - Gevarendriehoek - Alternatieven (Risicovolle onderneming - Slachtoffers - Veiligheid) (2-1179) | |||
|
|||
|
Bul. 2-34
p. 1641-1642 ![]() |
|
Bul. 2-35
p. 1700-1701 ![]() |
Bedrijven die een openbare dienst verstrekken - Eventuele invoering van een gegarandeerde basisdienstverlening (Staking bij de spoorwegen) (2-1654) | |||
|
|||
|
Bul. 2-44
p. 2265 ![]() |
||
Begroting 2002 - Genderaspecten (2-1676) | |||
|
|||
|
Bul. 2-46
p. 2359 ![]() |
|
Bul. 2-49
p. 2575 ![]() |
Begroting 2002 - Rechten van het kind (2-1693) | |||
|
|||
|
Bul. 2-46
p. 2359 ![]() |
Bul. 2-49
p. 2561 ![]() |
|
Bewonerskaarten - Toekenningsvoorwaarden (Geleasde of bedrijfswagens - Gemeente Herentals) (2-671) | |||
|
|||
|
Bul. 2-19
p. 842 ![]() |
|
Bul. 2-23
p. 1065 ![]() |
Bijkomende steunmaatregelen voor de luchtvaartsector (Gevolgen van de aanslagen in de Verenigde Staten : hogere verzekeringskosten en bijkomende veiligheidsmaatregelen - Economische moeilijkheden en milieu-inspanningen - Boekhoudkundige behandeling van verliezen, gevolg van de tragische gebeurtenissen) (2-556) | |||
|
|||
|
2-144
p. 21-25 ![]() |
||
Bromfietsen klasse A en motorfietsen 125 cmł - Verlaging van de beginleeftijd (Probleem van de opgefokte bromfietsen klasse B) (2-1633) | |||
|
|||
|
Bul. 2-45
p. 2297-2298 ![]() |
|
Bul. 2-55
p. 2995-2996 ![]() |
Bromfietsers - Gebruik van het fietspad - Afschaffing - Onderzoek (Verkeersveiligheid) (2-882) | |||
|
|||
|
Bul. 2-27
p. 1256-1257 ![]() |
|
Bul. 2-28
p. 1357-1358 ![]() |
Brussel 2000 - Steun die werd verleend aan die vereniging zonder winstoogmerk - Risico op faillissement - Tekort (2-1204) | |||
|
|||
|
Bul. 2-34
p. 1642 ![]() |
|
Bul. 2-36
p. 1759 ![]() |
Buitenlandse rijbewijzen - Erkenning in België - Criteria - Politieke vluchtelingen (2-182) | |||
|
|||
|
Bul. 2-6
p. 198 ![]() |
|
Bul. 2-10
p. 410-412 ![]() |
Busreizen naar of door Duitsland - BTW-heffingen (2-919) | |||
|
|||
|
Bul. 2-27
p. 1258 ![]() |
||
De IJzeren Rijn (Plannen van de NMBS met betrekking tot de spoorweglijn tussen Antwerpen en Weert [Nederland] - Milieueffectrapport) (2-1114) | |||
|
|||
|
2-239
p. 18-19 ![]() |
||
De NMBS (Ontslagname van de afgevaardigd-bestuurder, de heer Heinzmann) (2-966) | |||
|
|||
|
2-202
p. 6-14 ![]() |
||
De Schuman-Josafat-tunnel (Spoorverbinding tussen Watermaal, Schuman en Josafat - Aanleg van een tunnel - Beslissing verbonden met keuzen aangaande het GEN - Bouw van een tweede HST-halte bij het vormingsstation van Schaarbeek) (2-646) | |||
|
2-125
p. 25-27 ![]() |
||
De aanleg van de "IJzeren Rijn" (2-131) | |||
|
2-45
p. 36-42 ![]() |
||
De aanzienlijke stijging van het aantal verkeersslachtoffers (2-691) | |||
|
2-137
p. 9-10 ![]() |
||
De adviesraad van burgemeesters (Opgericht in het kader van de politiehervorming - Disfunctie) (2-883) | |||
|
|||
|
2-184
p. 20-22 ![]() |
||
De bedreiging van de uitvoer via Vlaamse zeehavens door nieuwe veiligheidsvoorschriften in de Verenigde Staten (Strijd tegen het internationale terrorisme - Conformiteit met de internationale handelsregels) (2-885) | |||
|
|||
|
2-184
p. 7-9 ![]() |
||
De begeleidende maatregelen bij de aanleg te Ekeren van het werkspoor voor de hogesnelheidslijn (Tweede spoortoegang tot de Antwerpse Haven - Geluidsoverlast) (2-519) | |||
|
2-98
p. 14-16 ![]() |
||
De besluitvorming van de federale regering omtrent het investeringsplan voor de NMBS (2-549) | |||
|
|||
|
2-141
p. 24-26 ![]() |
||
De campagne van het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid (BIVV) over hoffelijkheid achter het stuur (Logo van een verzekeringsmaatschappij - Samenwerking met de BIVV - Offerteaanvragen - Reclameverbod langs de autosnelwegen) (2-709) | |||
|
2-144
p. 9-11 ![]() |
||
De capaciteitsuitbreiding op de lijnen Zeebrugge - Brugge en Brugge - Gent (Aanleg van een derde spoor tussen Zeebrugge en Brugge en van een derde en vierde spoor tussen Brugge en Gent) (2-856) | |||
|
2-180
p. 11-13 ![]() |
||
De controle op de luchtwaardigheidscertificaten en op de landingsrechten van toestellen van bepaalde luchtvaartmaatschappijen die op de luchthaven van Oostende aan illegale wapenhandel doen (Mededeling van de rapporten van alle incidenten sinds 1995 op de luchthaven van Oostende - Samenwerking Bestuur der Luchtvaart, Douane, Economische Inspectie en Justitie) (2-522) | |||
|
2-134
p. 62-66 ![]() |
||
De controle op de naleving van de wettelijke bepalingen over de uitrusting van zware voertuigen met spatborden (Verkeersveiligheid - Vreemde vrachtwagens - Europese regels) (2-822) | |||
|
2-173
p. 15-16 ![]() |
||
De controle van passagiers van Europese luchtvaartmaatschappijen door de Amerikaanse autoriteiten (Checken van privé-gegevens, zoals kredietkaartgegevens, vanaf de boeking van een vlucht naar de Verenigde Staten : grenscontroles versus samenwerking met inlichtingendiensten) (2-1275) | |||
|
|||
|
2-275
p. 21-23 ![]() |
||
De corporate governance in de overheidsbedrijven (Wedde en aandelenparticipatie van bestuurders en directieleden van overheidsbedrijven : De Post, NMBS, Belgacom, BIAC) (2-751) | |||
|
|||
|
2-159
p. 19-22 ![]() |
||
De doortocht van de hogesnelheidstrein op het grondgebied van Mechelen (Tracé van de HST - Onteigeningen - Optie) (2-711) | |||
|
2-144
p. 11-12 ![]() |
||
De drugstesten in het verkeer (2-489) | |||
|
|||
|
2-96
p. 10-11 ![]() |
||
De drugtesten in het verkeer (2-894) | |||
|
|||
|
2-184
p. 18-19 ![]() |
||
De elektriciteitsprijs (Plan van de regering om de prijs te verminderen - Beslissing van de Vlaamse regering om gratis kilowatts toe te kennen - Aandeel dat gaat naar de gemeenten en intercommunales) (2-680) | |||
|
|||
|
2-134
p. 22-24 ![]() |
||
De eventuele omschakeling van het postvervoer via het spoor naar wegverkeer (Mobiliteit verenigbaar met een duurzame ontwikkeling) (2-608) | |||
|
|||
|
2-166
p. 12-13 ![]() |
||
De financiering van de tweede spoorontsluiting van de Antwerpse haven (2-299) | |||
|
2-57
p. 7-9 ![]() |
||
De gebruiksperiode van de Go-Pass (Na 9 uur 's morgens) (2-556) | |||
|
|||
|
2-105
p. 30-31 ![]() |
||
De geluidshinder rond de luchthavens van Zaventem en Melsbroek (Nachtvluchten - Tegemoetkoming isolatiefonds bij overschrijding 26 dB(A)) (2-921) | |||
|
|||
|
2-190
p. 8-9 ![]() |
||
De gevolgen van de beslissingen omtrent de nachtvluchten voor het investeringsprogramma van de NMBS (Toegang tot de luchthaven van Zaventem - Mobiliteitsprojecten - Ontsluiting van de haven van Antwerpen - Financiering van het GEN-project) (2-142) | |||
|
2-29
p. 11-13 ![]() |
||
De gevolgen van de ramp met de Tricolor en het aanhoudend gevaar voor ongevallen (2-1220) | |||
|
|||
|
2-265
p. 40-43 ![]() |
||
De gevolgen van het besluit om, vanaf 1 april 2000, de voorschriften inzake ruiten van voertuigen te wijzigen (Amerikaanse voertuigen) (2-156) | |||
|
2-30
p. 13 ![]() |
||
De heractivering van de IJzeren Rijn (2-852) | |||
|
|||
|
2-178
p. 9-11 ![]() |
||
De invoering van autoverlichting overdag (Beslissing van de Europese Commissie - Bezorgdheid van de zwakke weggebruikers) (2-550) | |||
|
2-144
p. 17-20 ![]() |
||
De invoering van een inhaalverbod voor vrachtwagens in België (Overleg met de Gewesten) (2-820) | |||
|
|||
|
2-214
p. 53-55 ![]() |
||
De invoering van een kilometerheffing in België (Fileprobleem) (2-439) | |||
|
2-108
p. 63-70 ![]() |
||
De invoering van een kilometerheffing in België (Fileprobleem) (2-449) | |||
|
2-108
p. 63-70 ![]() |
||
De invoering van telewerk om de verkeersdrukte in de spitsuren te doen afnemen en volledige werkgelegenheid te waarborgen (Toepasselijke beschikkingen - Eventuele bijzondere maatregelen om telewerk te stimuleren) (2-872) | |||
|
|||
|
2-237
p. 46-50 ![]() |
||
De juridische randvoorwaarden voor het organiseren van het "Festival of European Motorcycling" te Koksijde in september 2001 (2-465) | |||
|
|||
|
2-119
p. 73-77 ![]() |
||
De kinderzitjes in voertuigen van minder dan 3,5 ton (2-689) | |||
|
2-180
p. 52-55 ![]() |
||
De kosteloze begeleiding van uitzonderlijk vervoer door de provinciale verkeerseenheden van de rijkswacht (2-77) | |||
|
2-32
p. 42-50 ![]() |
||
De kosten van de opruiming van olieresten op de Belgische stranden (Financiële gevolgen van de ramp van de Tricolor - Vergoeding van de gemeenten voor de olieopruiming en de verzameling van de met olie besmeurde vogels) (2-1233) | |||
|
|||
|
2-267
p. 24-26 ![]() |
||
De kostprijs van de geluidsisolatie van woningen die op de bulderbaan van de luchthaven van Zaventem liggen (Relaties tussen het federale en regionale niveau) (2-454) | |||
|
2-109
p. 23-26 ![]() |
||
De laattijdige bekendmaking van de nieuwe NMBS-uurregeling (2-264) | |||
|
2-47
p. 21-22 ![]() |
||
De lineaire maatregelen inzake verkeersveiligheid (Regeringsplan : voorontwerp van wet - Strafmaatregelen versus aangepaste maatregelen - Voorzorgsmaatregelen en begeleidende maatregelen - Overdreven snelheid - Promotie van het openbaar vervoer) (2-880) | |||
|
2-182
p. 14-18 ![]() |
||
De maatregelen inzake lijn 12 van de spoorwegen (Lijn Antwerpen-Centraal-Essen - Vervanging van de agglomeratiekaart door de Key Card - Openingsuren van de stations) (2-1099) | |||
|
2-237
p. 20-21 ![]() |
||
De maatregelen tegen de geluidshinder voor de luchthaven van Zaventem en hun toepasbaarheid op de regionale luchthavens (2-75) | |||
|
2-32
p. 37-40 ![]() |
||
De mobiliteit voor de treinreizigers uit de streek van Verviers (2-266) | |||
|
2-47
p. 22-23 ![]() |
||
De moderniseringswerken aan het station te Namen (Bouw van een tunnelbrug en toekomst van de centrale ateliers) (2-1273) | |||
|
2-275
p. 25-27 ![]() |
||
De nasleep van de aanvaring van het wrak van de Tricolor door de olietanker Vicky en de veiligheid van de scheepvaart rond het wrak (Werking van de crisiscel - Naleving van de zeevaart- en signalisatieregels) (2-1190) | |||
|
|||
|
2-260
p. 22-25 ![]() |
||
De niet-beteugeling van snelheidsovertredingen wanneer het "prominenten" betreft (Wildgroei van prioritaire voertuigen) (2-918) | |||
|
2-190
p. 9-10 ![]() |
||
De nood aan een milieueffectrapport voor de IJzeren Rijn op Vlaams grondgebied (Milieueffect - Leefbaarheid van de woonkernen) (2-355) | |||
|
2-95
p. 20-26 ![]() |
||
De onbemande camera's (Garantie voor een continue werking van het systeem) (2-425) | |||
|
|||
|
2-87
p. 7-9 ![]() |
||
De onderhandelingen met Nederland over spoorlijn 11 (Goederenlijn tussen Antwerpen en Bergen op Zoom) (2-473) | |||
|
|||
|
2-90
p. 25-27 ![]() |
||
De onderhandelingen met betrekking tot de Ijzeren Rijn (Studie van KPMG over de kostprijs - Nederland) (2-877) | |||
|
2-182
p. 13-14 ![]() |
||
De onderhandelingen over de ingebruikname van de IJzeren Rijn en de alternatieven die door Nederland worden voorgesteld (Keuze van het tracé) (2-83) | |||
|
|||
|
2-22
p. 6-9 ![]() |
||
De onderhandelingen tussen België en Nederland inzake een aantal spoordossiers (Verlegging van het goederenvervoer tussen Rotterdam en Antwerpen en heropstarten van het IJzeren Rijndossier) (2-1301) | |||
|
2-284
p. 7-9 ![]() |
||
De ondersteuning van geboortehuizen en kraamcentra in België (2-718) | |||
|
|||
|
2-184
p. 59-63 ![]() |
||
De ongevallen die veroorzaakt worden door vrachtwagens (Probleem van de dode hoek) (2-339) | |||
|
2-70
p. 15-16 ![]() |
||
De ontslagbrief van de heer Heinzmann (Afgevaardigd-bestuurder van de NMBS) (2-970) | |||
|
2-202
p. 6-14 ![]() |
||
De onveiligheid die ontstaat doordat vliegtuigen bepaalde wijken op zeer lage hoogte overvliegen (Kerncentrale van Tihange) (2-1070) | |||
|
2-231
p. 31-33 ![]() |
||
De opvolging van de werking van de spoorlijncomités (Regionale lijnen Antwerpen-Boom-Puurs, Gent-Eeklo en Mol-Hasselt : desiderata) (2-947) | |||
|
2-267
p. 59-60 ![]() |
||
De overdracht van ondergewaardeerde activa van de NMBS aan ABX (Goederenvervoer over de weg - Waardering van de ABX-activa - Ontwikkeling van de ABX-holding - Overdracht door de NMBS aan ABX van de site op het Brussels Klein Eiland) (2-989) | |||
|
2-206
p. 12-14 ![]() |
||
De prioriteiten van de regering in verband met het gewestelijk expressnet (GEN) (te Brussel - NMBS-investeringsplan 2001-2010) (2-76) | |||
|
2-32
p. 40-42 ![]() |
||
De reactie van de minister op de resolutie die door het Vlaams Parlement werd goedgekeurd in verband met het investeringsplan van de NMBS (2-662) | |||
|
2-128
p. 13-14 ![]() |
||
De reorganisatie van het openbaar vervoer als gevolg van de nieuwe Europese regelgeving (Personenvervoer per spoor, over de weg en over de binnenwateren - Overgang van een monopolie naar een systeem van gereguleerde concurrentie - Samenwerking tussen de Duitse, Franse en Belgische overheidsdiensten) (2-347) | |||
|
|||
|
2-72
p. 5-7 ![]() |
||
De rijkswachtbegeleiding bij uitzonderlijk vervoer (2-85) | |||
|
2-32
p. 42-50 ![]() |
||
De rol van de gewesten in het spoorbeleid (Verdeelsleutel voor de investeringen - Regionale beheersovereenkomsten - Vertegenwoordiging in de raad van bestuur) (2-55) | |||
|
2-26
p. 33-36 ![]() |
||
De schadevergoeding die de NMBS eist van de nabestaanden van personen die zelfmoord plegen op het spoor (Schadevergoeding voor de reizigers bij treinvertraging - Implicatie i.g.v. zelfdoding) (2-595) | |||
|
2-110
p. 12-14 ![]() |
||
De schipbreuk van de olietanker "Prestige" en de veiligheid op zee (Olievlek voor de kust van Galicië - "Erika"-maatregelen : controles op olietankers - MARPOL-conventie : verplichte dubbele wand) (2-1133) | |||
|
|||
|
2-243
p. 6-11 ![]() |
||
De spoorinvesteringen tot ontsluiting van de Antwerpse haven (2-2) | |||
|
2-8
p. 4-12 ![]() |
||
De staat waarin de olietanker Vicky verkeert en het gevaar voor olievlekvorming (Overpompen van de olie) (2-1191) | |||
|
|||
|
2-260
p. 22-25 ![]() |
||
De stand van zaken met betrekking tot de onderhandelingen omtrent het investeringsplan van de NMBS (Desiderata van de Vlaamse regering) (2-670) | |||
|
2-132
p. 8-10 ![]() |
||
De stiptheidsvergoeding bij de NMBS (Vergoeding van de reizigers bij vertraging - Tekort aan zitplaatsen op de piekuren) (2-389) | |||
|
|||
|
2-102
p. 60-62 ![]() |
||
De tachografen en de snelheidsbegrenzers (2-326) | |||
|
|||
|
2-63
p. 17-20 ![]() |
||
De technische keuring van motoren en motorfietsen (Bij doorverkoop of na een ongeval) (2-888) | |||
|
2-241
p. 57-60 ![]() |
||
De toegelaten activiteit voor gepensioneerden (Verhoging tot 350.000 BEF netto) (2-792) | |||
|
|||
|
2-164
p. 15-16 ![]() |
||
De toekomst van de NMBS (Reactie op de benoeming van de nieuwe afgevaardigd bestuurder [de heer Karel Vinck] en de verklaringen over het federale karakter van de maatschappij) (2-836) | |||
|
2-218
p. 115-120 ![]() |
||
De toepassing van de "Erika"-maatregelen (Schipbreuk olietanker "Prestige" voor de kust van Galicië - Veiligheid op zee - Erika-maatregelen : verscherpte inspectie van olietankers - MARPOL-conventie : verplichte dubbele wand) (2-1135) | |||
|
|||
|
2-243
p. 6-11 ![]() |
||
De toestand in Irak (Strijd tegen het internationale terrorisme - Verenigde Staten - Humanitaire hulp - Militaire acties als Irak weigert wapeninspecteurs toe te laten) (2-892) | |||
|
|||
|
2-184
p. 11-12 ![]() |
||
De tweede spoortoegang tot de Antwerpse haven (2-15) | |||
|
2-8
p. 4-12 ![]() |
||
De uitbreiding van de nationale luchthaven te Zaventem (Toename van het aantal vluchten - Hinder - Gevolgen voor de volksgezondheid - Vliegen over Brussel - Minimale vluchthoogte - Alternatieve routes - Onafhankelijke luchtpolitie - Beheerscontract met de NV BIAC - Verkoop van de luchthaventerreinen aan de NV BIAC) (2-793) | |||
|
|||
|
2-211
p. 35-42 ![]() |
||
De uitvoering van de maatregelen vervat in het federaal plan ter bestrijding van verzuring en troposferische ozon (Controle op snelheidsbeperkingen - Ozon-brochures) (2-538) | |||
|
|||
|
2-137
p. 119-121 ![]() |
||
De uitvoering van de op 14 november unaniem goedgekeurde motie van het Vlaams Parlement met betrekking tot de betrokkenheid van het Vlaamse Gewest bij het federale mobiliteitsbeleid (Federaal mobiliteitsplan, investeringsplan voor de NMBS, wijzigingen in de raad van bestuur van de NMBS - GEN) (2-386) | |||
|
2-79
p. 14-16 ![]() |
||
De veiligheid in de luchthaven van Brussel-Nationaal (Beveiliging van de waardetransporten - Audits) (2-684) | |||
|
|||
|
2-137
p. 10-12 ![]() |
||
De veiligheid van de Belgische stations (Brandveiligheid - Evacuatiemogelijkheden) (2-480) | |||
|
|||
|
2-92
p. 16-18 ![]() |
||
De veiligheid van de zogenaamde "lage kosten"-luchtvaartmaatschappijen (2-1037) | |||
|
|||
|
2-214
p. 25-26 ![]() |
||
De veiligheid van fietssuggestiestroken (Voorrangsregels op fietspaden en fietssuggestiestroken) (2-648) | |||
|
2-173
p. 27-31 ![]() |
||
De verbeteringswerkzaamheden aan de spoorlijn Brussel-Luxemburg (Modernisering - Totstandbrenging van het GEN tussen Brussel en Ottignies) (2-283) | |||
|
2-83
p. 39-44 ![]() |
||
De verkoop van radarverstoorders via het internet (2-1059) | |||
|
|||
|
2-223
p. 24-25 ![]() |
||
De verplichte invoering van retroflecterende nummerplaten (aan de voorkant van het voertuig) (2-757) | |||
|
|||
|
2-159
p. 17-19 ![]() |
||
De verplichte uitrusting van vrachtwagens met dodehoekapparatuur vanaf 1 januari 2003 (Beschikbare voorraad - Verenigbaarheid met de Europese normen) (2-1165) | |||
|
2-251
p. 13-15 ![]() |
||
De verplichting van dodehoekspiegels voor alle vrachtwagens (Omstandigheden van een verkeersongeval in Haasdonk op 27 mei 2002 - Bevordering van dodehoekspiegels [Dobli-systeem]) (2-1000) | |||
|
|||
|
2-208
p. 6-9 ![]() |
||
De verwerking van processen-verbaal die werden opgemaakt met behulp van onbemande camera's (2-495) | |||
|
|||
|
2-94
p. 15-16 ![]() |
||
De vluchten over de Brusselse regio (Gevolgen voor de gezondheid van de omwonenden - Opstijgen - Routes - Nacht- en dagvluchten - Isolatie-programma) (2-964) | |||
|
|||
|
2-271
p. 71-75 ![]() |
||
De voorwaarden tot adoptie (Vietnamese adopties - Adoptie door homokoppels) (2-286) | |||
|
|||
|
2-83
p. 47-53 ![]() |
||
De weekendongevallen (2-135) | |||
|
2-47
p. 60-63 ![]() |
||
De werkzaamheden van de werkgroep onder leiding van mevrouw Cantillon met betrekking tot de uitwerking van een toenadering tussen de sociale zekerheidsstelsels van werknemers en zelfstandigen (Pensioenproblematiek) (2-786) | |||
|
|||
|
2-164
p. 14-15 ![]() |
||
De windmolens voor de Belgische kust (2-847) | |||
|
|||
|
2-178
p. 15-17 ![]() |
||
Debat over de NMBS | |||
|
2-106
p. 4-39 ![]() |
||
Dienstreizen naar het buitenland in het jaar 2001 - Doel - Kostprijs (2-2129) | |||
|
|||
|
Bul. 2-55
p. 2997 ![]() |
||
Dode hoek - Plaats van de fietser op de weg (2-1949) | |||
|
|||
|
Bul. 2-52
p. 2743 ![]() |
|
Bul. 2-53
p. 2872-2873 ![]() |
Doortrekken van de spoorlijn Antwerpen-Bergen-op-Zoom - Ruimtelijke inbedding (2-1887) | |||
|
|||
|
Bul. 2-52
p. 2738-2739 ![]() |
|
Bul. 2-53
p. 2869-2870 ![]() |
Dragen van de veiligheidsgordel - Controles - Maatregelen (2-2184) | |||
|
|||
|
Bul. 2-57
p. 3111-3112 ![]() |
|
Bul. 2-59
p. 3256-3257 ![]() |
Bul. 2-61
p. 3402-3403 ![]() |
Driewielige motorfietsen ("Trikes") - Verbod op autosnelweg - Overleg met motorrijderssector (2-188) | |||
|
|||
|
Bul. 2-7
p. 248 ![]() |
||
Drugtesten in het verkeer (2-812) | |||
|
|||
|
Bul. 2-22
p. 998 ![]() |
|
Bul. 2-24
p. 1121-1122 ![]() |
E-government - Responsibility disclaimers - Interactieve sites (Enquęte Anderson Consulting - Aansprakelijkheid - Privacy) (2-700) | |||
|
|||
|
Bul. 2-19
p. 843-844 ![]() |
Bul. 2-22
p. 994-995 ![]() |
|
Bul. 2-23
p. 1066 ![]() |
Edgard Ryckaertsplein te Berchem - Heraanleg - Overeenkomst met de NMBS (2-1172) | |||
|
|||
|
Bul. 2-33
p. 1601 ![]() |
|
Bul. 2-37
p. 1822-1823 ![]() |
Een ontwerp van koninklijk besluit dat reclame voor elektrische verwarming verbiedt (2-1080) | |||
|
|||
|
2-235
p. 11-13 ![]() |
||
Examencentra rijexamen - Toenemende agressie (2-94) | |||
|
|||
|
Bul. 2-2
p. 57-58 ![]() |
|
Bul. 2-4
p. 138-140 ![]() |
Federaal ambt - Evenredige vertegenwoordiging van mannen en vrouwen - Opvolging van de ken- en stuurgetallen (2-32) | |||
|
|||
|
Bul. 2-1
p. 28-29 ![]() |
||
Federale overheid - Aankopen via internet - Stand van zaken (e-commerce door de overheidsdiensten) (2-503) | |||
|
|||
|
Bul. 2-13
p. 592 ![]() |
||
Federale overheid - Vliegtuigtickets - Aankoopbeleid (2-2570) | |||
|
|||
|
Bul. 2-67
p. 3740 ![]() |
||
Fietsen met honden - Verbod in België - Nieuwe hulpmiddelen (Toelating in Nederland) (2-1635) | |||
|
|||
|
Bul. 2-45
p. 2298 ![]() |
|
Bul. 2-64
p. 3598 ![]() |
Financiële hulp aan de vzw Brussel 2000 - Risico op faillissement (Sponsoring) (2-908) | |||
|
|||
|
Bul. 2-27
p. 1258 ![]() |
|
Bul. 2-31
p. 1528-1529 ![]() |
GSM-gebruik in het verkeer - Voetgangers, fietsers en bromfietsers (Verkeersveiligheid) (2-2753) | |||
|
|||
|
Bul. 2-71
p. 3955 ![]() |
|
Bul. 2-73
p. 4062-4063 ![]() |
Geen gratis openbaar vervoer in België voor voetbalsupporters tijdens Euro 2000 (2-237) | |||
|
|||
|
2-42
p. 5-7 ![]() |
||
Gelijke kansen voor mannen en vrouwen - Aandacht in het beleid in 1999 (2-238) | |||
|
|||
|
Bul. 2-8
p. 299-300 ![]() |
||
Gelijke kansen voor mannen en vrouwen - Aandacht in het beleid in 2000 (2-1035) | |||
|
|||
|
Bul. 2-28
p. 1321 ![]() |
|
Bul. 2-32
p. 1569-1570 ![]() |
Gelijke kansen voor mannen en vrouwen - Aandacht in het beleid in 2002 (2-2672) | |||
|
|||
|
Bul. 2-71
p. 3954 ![]() |
|
Bul. 2-73
p. 4060-4061 ![]() |
Gelijke kansen voor mannen en vrouwen - Aandacht voor deze kwestie in het beleid in 2001 (2-1739) | |||
|
|||
|
Bul. 2-47
p. 2446 ![]() |
|
Bul. 2-48
p. 2520-2521 ![]() |
Gelijke kansen voor mannen en vrouwen - Strategische doelstellingen - Begroting 2003 (2-2689) | |||
|
|||
|
Bul. 2-71
p. 3955 ![]() |
|
Bul. 2-73
p. 4061 ![]() |
Gelijke kansen voor mannen en vrouwen in het beleid - Strategische doelstellingen - Middelen - Methodologie (2-963) | |||
|
|||
|
Bul. 2-28
p. 1319-1320 ![]() |
|
Bul. 2-32
p. 1567-1568 ![]() |
Gelijke-kansenbeleid - Ter beschikking gestelde middelen - Begroting 2000 (2-276) | |||
|
|||
|
Bul. 2-8
p. 279 ![]() |
|
Bul. 2-13
p. 587 ![]() |
Gelijkheid tussen vrouwen en mannen in het beleid - Implementatie van de strategische doelstellingen - Periode van januari tot juli 2002 (2-2329) | |||
|
|||
|
Bul. 2-73
p. 4056-4057 ![]() |
||
Gelijkheid tussen vrouwen en mannen in het beleid - Implementatie van de strategische doelstellingen - Periode van september tot december 2001 (2-2312) | |||
|
|||
|
Bul. 2-73
p. 4055-4056 ![]() |
Bul. 2-73
p. 4055-4056 ![]() |
|
Gelijkheid tussen vrouwen en mannen in het beleid - Strategische doelstellingen (2-1518) | |||
|
|||
|
Bul. 2-42
p. 2116 ![]() |
||
Gelijkheid van kansen tussen vrouwen en mannen in het beleid van januari tot april 2001 - Implementatie van de strategische doelstellingen (2-1328) | |||
|
|||
|
Bul. 2-38
p. 1879-1880 ![]() |
||
Gelijkheid van kansen van mannen en vrouwen - Integratie van dit thema binnen de agenda van de Europese Raden onder het Belgische voorzitterschap (2-1360) | |||
|
|||
|
Bul. 2-38
p. 1880 ![]() |
||
Geregeld en ongeregeld vervoer van personen over de weg - Controles - Inbreuken (o.a. "De Lijn") (2-923) | |||
|
|||
|
Bul. 2-27
p. 1258 ![]() |
|
Bul. 2-30
p. 1480 ![]() |
Geslacht en mobiliteit - Onderzoek - Aanbevelingen (2-2529) | |||
|
|||
|
Bul. 2-66
p. 3685 ![]() |
|
Bul. 2-67
p. 3751 ![]() |
Gezinsvriendelijk beleid - Aandacht in 1999 - Ter beschikking gestelde middelen (2-432) | |||
|
|||
|
Bul. 2-11
p. 445-446 ![]() |
|
Bul. 2-13
p. 588-589 ![]() |
Gezinsvriendelijk beleid - Ter beschikking gestelde middelen - Begroting 2000 (2-408) | |||
|
|||
|
Bul. 2-11
p. 445 ![]() |
|
Bul. 2-13
p. 587-588 ![]() |
Grensoverschrijdend sporen - Kostprijs (2-310) | |||
|
|||
|
Bul. 2-8
p. 280 ![]() |
|
Bul. 2-10
p. 413-414 ![]() |
HST - Tracé Brussel-Duitse grens - Geluidsoverlast (2-1542) | |||
|
|||
|
Bul. 2-43
p. 2169-2170 ![]() |
|
Bul. 2-45
p. 2317-2319 ![]() |
HST-tracé ten noorden van Antwerpen - Realisatie van een voorstadslijn (2-726) | |||
|
|||
|
Bul. 2-20
p. 900 ![]() |
|
Bul. 2-24
p. 1114-1115 ![]() |
Haar recente voorstellen inzake de zwakke weggebruiker (Responsabilisering van de automobilisten en "deresponsabilisering" van fietsers en voetgangers) (2-1239) | |||
|
2-270
p. 12-15 ![]() |
||
Handelstransacties - Betalingsachterstand - Betalingscultuur van de NMBS (2-2499) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3567-3568 ![]() |
|
Bul. 2-66
p. 3701-3702 ![]() |
Hangmosselcultuur - Productie - Belgische kustwateren - Afwezigheid van beschermingsmaatregelen (Scheepvaart en mariene milieu) (2-783) | |||
|
|||
|
Bul. 2-22
p. 997 ![]() |
|
Bul. 2-24
p. 1118-1121 ![]() |
Hardhorige bromfietsers - Verplichting om een helm te dragen - Eventuele vrijstelling (2-2603) | |||
|
|||
|
Bul. 2-69
p. 3830 ![]() |
||
Helikoptervluchten boven de bebouwde kom - Veiligheid - Leefbaarheid - Gevolgen (2-2611) | |||
|
|||
|
Bul. 2-70
p. 3913-3914 ![]() |
||
Het ABX-dossier (Dochterbedrijf van NMBS : goederenvervoer over de weg - Vernietigend verslag van Team Consult - Foute weergave van de financiële situatie door de heer Schouppe, gedelegeerd bestuurder) (2-887) | |||
|
2-184
p. 15-16 ![]() |
||
Het aanbrengen van een vignet op wagens die voldoen aan de wettelijke verplichting inzake de verzekering voor burgerlijke aansprakelijkheid (2-1129) | |||
|
|||
|
2-243
p. 32-33 ![]() |
||
Het beleid ten aanzien van de snelheid en het vermogen van personenwagens (Invoering van een snelheidsbegrenzing voor personenwagens - Gents project - Nieuwe trend van chip tuning [Opfokken van het vermogen van wagens]) (2-639) | |||
|
|||
|
2-173
p. 25-27 ![]() |
||
Het bezoek van de minister van Buitenlandse Zaken aan Tunesië (Schending van de mensenrechten) (2-896) | |||
|
|||
|
2-184
p. 13-15 ![]() |
||
Het bijna-ongeval dit jaar boven het Brusselse Gewest, waarbij een vliegtuig van Sabena en een vliegtuig van Lufthansa betrokken waren (Incident boven de gemeente Sint-Pieters-Woluwe - Ongerustheid omwonenden - Opstijg- en landingsprocedure) (2-410) | |||
|
2-83
p. 9-12 ![]() |
||
Het door de regering aangekondigde mobiliteitsbeleid (Vermindering van het aantal verkeersslachtoffers) (2-567) | |||
|
2-157
p. 64-85 ![]() |
||
Het dragen van veiligheidsgordels in autobussen (2-323) | |||
|
2-63
p. 15-17 ![]() |
||
Het federaal plan ter bestrijding van verzuring en troposferische ozon (2-134) | |||
|
|||
|
2-47
p. 55-60 ![]() |
||
Het feit dat het in België tijdens het weekend (en tijdens verlengde weekends) niet mogelijk is om de transitplaten die nodig zijn voor het uitvoeren van tweedehandswagens te verkrijgen (Administratief probleem) (2-1270) | |||
|
2-275
p. 23-25 ![]() |
||
Het gebruik van alcoholtesters door rijkswacht en politie (2-16) | |||
|
2-11
p. 33-35 ![]() |
||
Het kappen van bomen langs de spoorwegbermen (Noodzakelijke actualisering van de wet van 1891 op de spoorwegpolitie : wetsontwerp - Ecologische bescherming van woonzones) (2-895) | |||
|
2-184
p. 17-18 ![]() |
||
Het niet-naleven door de kabelmaatschappijen van de overeenkomsten die ze met de auteursverenigingen hebben gesloten (Vergoeding van de houders van auteursrechten) (2-130) | |||
|
|||
|
2-47
p. 52-54 ![]() |
||
Het ontwerp van investeringsprogramma van de NMBS voor de jaren 2001-2010 (2-223) | |||
|
2-40
p. 15-17 ![]() |
||
Het parcours van de Westhoek-rally op 29 en 30 juni en 1 juli 2001 (Veiligheidswaarborgen - Doortocht van bebouwde kommen - Alternatieve routes) (2-504) | |||
|
|||
|
2-98
p. 13-14 ![]() |
||
Het plan om de lijn 124 op 3 of 4 sporen te brengen in het kader van de ontwikkeling van het gewestelijk expresnet (GEN te Brussel) (2-173) | |||
|
2-59
p. 49-53 ![]() |
||
Het rijbewijs en de minimumleeftijd die vereist zijn voor het besturen van landbouwvoertuigen (2-1188) | |||
|
|||
|
2-260
p. 20-22 ![]() |
||
Het rijbewijs voor motorfietsen van 125 cc (Rijbewijs voor auto niet meer geldig voor motorfiets) (2-795) | |||
|
2-164
p. 16-18 ![]() |
||
Het standpunt van de regering inzake het ABX-dossier (Voorlegging ABX-plan door gedelegeerd bestuurder van de NMBS, de heer Schouppe - Mogelijke concurrentievervalsing door ABX) (2-798) | |||
|
|||
|
2-168
p. 28-29 ![]() |
||
Het stijgend aantal niet-verzekerde chauffeurs en de vermoedelijke stijging van het aantal vluchtmisdrijven (2-807) | |||
|
|||
|
2-168
p. 23-25 ![]() |
||
Het taalgebruik op de luchthaven Brussel-Nationaal (Reclameboodschappen - Weerspiegeling van de culturele realiteit van de landstalen) (2-106) | |||
|
|||
|
2-25
p. 11-13 ![]() |
||
Het tijdschema voor de Nederlandse besluitvorming omtrent het traject voor de IJzeren Rijn (Milieueffect - Leefbaarheid van de woonkernen) (2-360) | |||
|
2-95
p. 20-26 ![]() |
||
Het toenemende aantal ongevallen op zebrapaden (2-145) | |||
|
2-29
p. 7-9 ![]() |
||
Het transportplan van de minister (Aanleg goederenlijn 11 tussen Antwerpen en Bergen op Zoom) (2-447) | |||
|
2-88
p. 8-10 ![]() |
||
Het uitblijven van een akkoord over het Galileoprogramma in de "Transportraad" van 7 december 2001 (Europees satelliet-navigatiesysteem) (2-649) | |||
|
2-172
p. 45-50 ![]() |
||
Het uitblijven van transparantie omtrent het vermogen van overheidsmanagers en politici (Voorontwerp van wet betreffende de transparantie van de vergoeding van de leden van de beheersorganen van overheidsbedrijven) (2-1047) | |||
|
|||
|
2-216
p. 10-11 ![]() |
||
Het uitstel en bijgevolg afstel van het nieuwe cannabisbeleid (Federale drugsnota - Vervolgingsbeleid) (2-783) | |||
|
|||
|
2-162
p. 16-18 ![]() |
||
Het verkeersveiligheidsplan (Misdrijf "grote snelheidsovertreding" - Zones 30 - Aanpassing van de straffen) (2-837) | |||
|
|||
|
2-175
p. 18-20 ![]() |
||
Het vonnis van de Raad van State tot vernietiging van het koninklijk besluit van 24 september 1992 tot vaststelling van forfaitaire honoraria inzake klinische biologie (Toekenning forfaitaire honoraria voor verstrekkingen inzake klinische biologie aan geneesheren, specialisten in de klinische biologie versus aan connexisten) (2-789) | |||
|
|||
|
2-164
p. 11-13 ![]() |
||
Het voorkomen van olievervuiling op de Noordzee (Schipbreuk en berging van de Tricolor - Fysieke beloodsing van de schepen - Probleem van het clandestien spoelen van olietankers) (2-946) | |||
|
|||
|
2-267
p. 53-59 ![]() |
||
Het wetsvoorstel ter bevordering van de verkeersveiligheid door een beperking van het wegverkeer (Rijverbod voor vrachtwagens in het weekend - Ongerustheid in havenkringen) (2-285) | |||
|
2-54
p. 9-11 ![]() |
||
Horizon 2005 (Aanleg van nieuwe lijnen tussen Leuven en Brussel-Noord - Nieuw HST-station Schaarbeek) (2-641) | |||
|
2-172
p. 54-56 ![]() |
||
IJzeren Rijn - Deblokkering van het dossier - Resultaten (2-2560) | |||
|
|||
|
Bul. 2-67
p. 3740 ![]() |
||
IJzeren Rijn - Maximumsnelheid (2-1195) | |||
|
|||
|
Bul. 2-34
p. 1642 ![]() |
|
Bul. 2-35
p. 1701 ![]() |
Industrieterrein van Malle - Inplanting van een station voor autokeuring - Vergunning - Bereikbaarheid (2-2458) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3567 ![]() |
||
International Road Federation Belgium - Subsidie door de Staat (2-1092) | |||
|
|||
|
Bul. 2-30
p. 1459-1460 ![]() |
|
Bul. 2-32
p. 1570 ![]() |
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2479) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3602-3603 ![]() |
||
Kerncentrale van Tihange - Overvliegende vliegtuigen - Verbod (2-2094) | |||
|
|||
|
Bul. 2-56
p. 3037 ![]() |
|
Bul. 2-57
p. 3130-3131 ![]() |
Kilometerstand van voertuigen - Beteugeling van bepaalde vormen van bedrog - Wet van 12 maart 2000 - Praktische haalbaarheid (2-724) | |||
|
|||
|
Bul. 2-20
p. 899-900 ![]() |
|
Bul. 2-73
p. 4051-4052 ![]() |
Kinderrechten - Aandacht in het beleid in 1999 (2-294) | |||
|
|||
|
Bul. 2-8
p. 279-280 ![]() |
|
Bul. 2-10
p. 413 ![]() |
Kinderrechten - Aandacht in het beleid in 2000 (2-999) | |||
|
|||
|
Bul. 2-28
p. 1320 ![]() |
|
Bul. 2-29
p. 1414 ![]() |
Kinderrechten - Aandacht voor deze kwestie in het beleid in 2001 (2-1756) | |||
|
|||
|
Bul. 2-47
p. 2446 ![]() |
||
Kinderrechten - Integratie binnen de agenda van de Europese Raden onder het Belgische voorzitterschap (2-1386) | |||
|
|||
|
Bul. 2-38
p. 1880-1881 ![]() |
||
Kinderrechten - Ter beschikking gestelde middelen - Begroting 2000 (2-256) | |||
|
|||
|
Bul. 2-8
p. 279-279 ![]() |
|
Bul. 2-10
p. 412-413 ![]() |
Kinderrechten - Ter beschikking gestelde middelen - Begroting 2001 (2-981) | |||
|
|||
|
Bul. 2-28
p. 1320 ![]() |
|
Bul. 2-29
p. 1413-1414 ![]() |
Kinderzitjes - Verplichting voorin en achterin de auto (2-2550) | |||
|
|||
|
Bul. 2-66
p. 3686-3687 ![]() |
||
Koninklijk Paleis - Vliegverbod (Laken en Ciergnon - Inbreuken) (2-614) | |||
|
|||
|
Bul. 2-17
p. 745 ![]() |
Bul. 2-22
p. 993 ![]() |
|
Bul. 2-24
p. 1110-1111 ![]() |
Korteafstandsvluchten - Afbouw (Heroriëntering naar milieuvriendelijkere vervoersmodi) (2-2598) | |||
|
|||
|
Bul. 2-69
p. 3829-3830 ![]() |
||
Landbouwvoertuigen - Vervoer van personen - Wettelijke bepalingen (Huifkarren getrokken door paarden of tractoren) (2-827) | |||
|
|||
|
Bul. 2-24
p. 1103 ![]() |
|
Bul. 2-31
p. 1528 ![]() |
Liberalisering van de postsector in Europa - Gebruik van kruissubsidiëring voor het verwerven van concurrentiële activiteiten in de niet-universele dienst - Rol van de NMBS en ABX (Mededeling van de Europese Commissie - Verbod staatssteun te gebruiken om het actieterrein op de vrije markt uit te breiden - Pakjesbezorging door ABX, dochterfirma van de NMBS) (2-1049) | |||
|
|||
|
Bul. 2-28
p. 1321-1322 ![]() |
|
Bul. 2-45
p. 2312-2313 ![]() |
Lijn Antwerpen-Essen - Vertragingen - Oorzaken (2-1074) | |||
|
|||
|
Bul. 2-29
p. 1403 ![]() |
|
Bul. 2-30
p. 1482-1483 ![]() |
Luchthaven van Oostende - Ongeval met een Russisch toestel (SAFA-controle) (2-1295) | |||
|
|||
|
Bul. 2-37
p. 1830-1831 ![]() |
||
Luchthaven van Zaventem - Personen met een psychiatrisch verleden - Reglementering (2-1449) | |||
|
|||
|
Bul. 2-40
p. 1963 ![]() |
|
Bul. 2-67
p. 3750 ![]() |
Luchtvaart - Alcoholtest piloten (2-482) | |||
|
|||
|
Bul. 2-13
p. 591-592 ![]() |
||
Middenvakrijders - Processen-verbaal - Maatregelen (2-1823) | |||
|
|||
|
Bul. 2-50
p. 2625-2626 ![]() |
||
Milieurampen op zee - Tankschepen - Controle en aansprakelijkheid - Houding van de Belgische regering (2-2551) | |||
|
|||
|
Bul. 2-66
p. 3687-3688 ![]() |
|
Bul. 2-73
p. 4057-4059 ![]() |
Minder mobiele reizigers - NMBS-stations - Toegankelijkheid (2-2394) | |||
|
|||
|
Bul. 2-61
p. 3387-3389 ![]() |
|
Bul. 2-70
p. 3909-3912 ![]() |
Ministerie - Hervorming - Federale overheidsdienst - Kostprijs (2-2766) | |||
|
|||
|
Bul. 2-71
p. 3956 ![]() |
||
Ministeries en Federale overheidsdiensten - Ziekteverzuim (2-2295) | |||
|
|||
|
Bul. 2-59
p. 3219 ![]() |
|
Bul. 2-60
p. 3323 ![]() |
Ministeriële kabinetten - Evenwichtige vertegenwoordiging van vrouwen en mannen (2-2006) | |||
|
|||
|
Bul. 2-53
p. 2873-2874 ![]() |
||
Ministeriële kabinetten - Samenstelling - Evenwichtige vertegenwoordiging van mannen en vrouwen (2-1105) | |||
|
|||
|
Bul. 2-30
p. 1483-1484 ![]() |
||
Ministeriële kabinetten - Samenstelling - Evenwichtige vertegenwoordiging van mannen en vrouwen (2-2655) | |||
|
|||
|
Bul. 2-71
p. 3954 ![]() |
|
Bul. 2-72
p. 4006-4007 ![]() |
Ministeriële kabinetten - Samenstelling - Evenwichtige vertegenwoordiging van vrouwen en mannen (2-72) | |||
|
|||
|
Bul. 2-2
p. 57 ![]() |
|
Bul. 2-19
p. 860-861 ![]() |
Ministeriële kabinetten - Samenstelling - Statuut van de personeelsleden (Jaarlijkse budgettaire last) (2-521) | |||
|
|||
|
Bul. 2-14
p. 627 ![]() |
|
Bul. 2-45
p. 2311-2312 ![]() |
Mobiel bellen achter het stuur - Vervolging (GSM) (2-2342) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3600 ![]() |
||
Mobiel telefoneren in het verkeer - Reglementering (Toegelaten systemen voor handvrij bellen - Fietsers en skaters) (2-1062) | |||
|
|||
|
Bul. 2-28
p. 1322-1323 ![]() |
|
Bul. 2-33
p. 1615-1616 ![]() |
Mobiliteit - Autotreinen - Schaarbeek (2-793) | |||
|
|||
|
Bul. 2-22
p. 997-998 ![]() |
|
Bul. 2-25
p. 1162 ![]() |
Modulair vervoer - Belgische verkeerssituatie - Studie - Eventuele invoering (Wegvervoer - Vermindering van de verkeerscongestie en afremming van de aantasting van het milieu) (2-2754) | |||
|
|||
|
Bul. 2-71
p. 3955-3956 ![]() |
||
Motoren - Technische keuring na doorverkoop of ongeval (Motorfietsen) (2-2433) | |||
|
|||
|
Bul. 2-63
p. 3519-3520 ![]() |
|
Bul. 2-70
p. 3912-3913 ![]() |
NMBS - Aanleg van de hogesnelheidslijn langs de E 19 - Verkeershinder (2-2065) | |||
|
|||
|
Bul. 2-55
p. 2981 ![]() |
|
Bul. 2-56
p. 3049 ![]() |
NMBS - Asbest - Gebruik - Vervanging (2-2216) | |||
|
|||
|
Bul. 2-58
p. 3153 ![]() |
|
Bul. 2-66
p. 3700-3701 ![]() |
NMBS - Automatische biljettenverdelers - Taalgebruik (Regionale spreiding - Gemeenten, o.a. rand- en taalgrensgemeenten) (2-342) | |||
|
|||
|
Bul. 2-9
p. 335-336 ![]() |
|
Bul. 2-10
p. 414-415 ![]() |
NMBS - Beheer - Studies (2-1286) | |||
|
|||
|
Bul. 2-37
p. 1805 ![]() |
|
Bul. 2-41
p. 2064-2066 ![]() |
NMBS - Bezettingsgraad van de personenrijtuigen op het spoorwegennet (2-2052) | |||
|
|||
|
Bul. 2-55
p. 2979 ![]() |
|
Bul. 2-60
p. 3321-3322 ![]() |
NMBS - Categorieën van personen die van een abonnement kunnen genieten - Voorwaarden (Niet-Belgen) (2-1574) | |||
|
|||
|
Bul. 2-44
p. 2231-2232 ![]() |
|
Bul. 2-45
p. 2319-2320 ![]() |
NMBS - Communicatie tussen het personeel en de directie - Veiligheid van het treinpersoneel - Ontwaardingstoestellen (2-1414) | |||
|
|||
|
Bul. 2-40
p. 1962 ![]() |
|
Bul. 2-42
p. 2114-2115 ![]() |
NMBS - Gebruik van pesticiden - Federaal plan voor duurzame ontwikkeling (Onkruidvrij houden - Bescherming houten spoorwegbielzen) (2-1148) | |||
|
|||
|
Bul. 2-32
p. 1555 ![]() |
|
Bul. 2-35
p. 1699-1700 ![]() |
NMBS - Geweld tegenover treinreizigers (2-2414) | |||
|
|||
|
Bul. 2-62
p. 3461-3462 ![]() |
||
NMBS - HST-werken - Doortocht te Mechelen (2-127) | |||
|
|||
|
Bul. 2-5
p. 167 ![]() |
|
Bul. 2-12
p. 514 ![]() |
NMBS - Herstellingsplaatsen (2-2387) | |||
|
|||
|
Bul. 2-61
p. 3387 ![]() |
|
Bul. 2-63
p. 3531 ![]() |
NMBS - Invoering van de euro - Wachtrijen aan de loketten (2-1149) | |||
|
|||
|
Bul. 2-32
p. 1555-1556 ![]() |
|
Bul. 2-37
p. 1821-1822 ![]() |
NMBS - Lijn 73 - Reizigerscomfort (Overbelasting P-treinen - Toelating fietsen en rolstoelen) (2-2608) | |||
|
|||
|
Bul. 2-69
p. 3830-3831 ![]() |
|
Bul. 2-71
p. 3978-3979 ![]() |
NMBS - Lijn Essen-Antwerpen-Charleroi-Namen - Treinstellen van de reeks 800 - Netheid (2-2066) | |||
|
|||
|
Bul. 2-55
p. 2981 ![]() |
|
Bul. 2-60
p. 3322-3323 ![]() |
NMBS - Nieuwe rijtuigen (M6) - Scheiding tussen rokers- en niet-rokersplaatsen (2-99) | |||
|
|||
|
Bul. 2-3
p. 113 ![]() |
||
NMBS - Nieuwe treinstellen voor de Kempen - Toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers (2-152) | |||
|
|||
|
Bul. 2-6
p. 197 ![]() |
|
Bul. 2-7
p. 247-248 ![]() |
NMBS - Ombudsman (2-1898) | |||
|
|||
|
Bul. 2-52
p. 2740 ![]() |
|
Bul. 2-57
p. 3127-3130 ![]() |
NMBS - Oude bruggen - Hogere treinstellen - Aanpassing (2-548) | |||
|
|||
|
Bul. 2-14
p. 628 ![]() |
Bul. 2-22
p. 992-993 ![]() |
|
Bul. 2-32
p. 1566-1567 ![]() |
NMBS - Personenvervoer - Verbinding met Nederland (2-8) | |||
|
|||
|
Bul. 2-1
p. 27-28 ![]() |
||
NMBS - Sint-Pietersstation Gent - Renovatiewerken (Grote toren aan de voorzijde) (2-494) | |||
|
|||
|
Bul. 2-13
p. 569-570 ![]() |
|
Bul. 2-15
p. 672 ![]() |
NMBS - Sint-Pietersstation te Gent - Parkeerplaats (St-Denijslaan) (2-471) | |||
|
|||
|
Bul. 2-12
p. 500 ![]() |
|
Bul. 2-16
p. 713 ![]() |
NMBS - Station Brugge - Toepassing van de taalwetgeving (Voorbehouden parkeerplaatsen) (2-2396) | |||
|
|||
|
Bul. 2-61
p. 3389 ![]() |
|
Bul. 2-68
p. 3787 ![]() |
NMBS - Terreinen op het grondgebied van de stad Mechelen en haar deelgemeenten (Bodemvervuiling - Gevaar voor de gezondheid - Sanering) (2-2056) | |||
|
|||
|
Bul. 2-55
p. 2979-2980 ![]() |
|
Bul. 2-59
p. 3249-3250 ![]() |
NMBS - Treinstellen voor de Kempen - Vervanging (Lijn Antwerpen-Neerpelt) (2-470) | |||
|
|||
|
Bul. 2-12
p. 500 ![]() |
|
Bul. 2-16
p. 712-713 ![]() |
NMBS - Verbinding Antwerpen/Essen (2-138) | |||
|
|||
|
Bul. 2-5
p. 167 ![]() |
|
Bul. 2-6
p. 214-215 ![]() |
NMBS - Verdeling van de passagiersrijtuigen (Ongelijkmatige verdeling qua kwaliteit over de verschillende lijnen) (2-1640) | |||
|
|||
|
Bul. 2-45
p. 2299 ![]() |
|
Bul. 2-52
p. 2777-2779 ![]() |
NMBS - Verdeling van de passagiersrijtuigen (Ongelijkmatige verdeling qua kwaliteit over de verschillende lijnen) (2-2051) | |||
|
|||
|
Bul. 2-55
p. 2979 ![]() |
|
Bul. 2-56
p. 3048-3049 ![]() |
Nationale luchthaven - Nachtvluchten - Geluidsoverlast - Akkoord met betrekking tot de nieuwe procedures voor het opstijgen (2-2548) | |||
|
|||
|
Bul. 2-66
p. 3685-3686 ![]() |
||
Natuurgebieden - Opname als "resticted area's" (Verbod om op geringe hoogte te overvliegen) (2-1435) | |||
|
|||
|
Bul. 2-40
p. 1987-1988 ![]() |
||
Natuurrampen - Aanvragen tot tegemoetkoming - Herzieningsprocedures - Afhandeling dossiers (2-389) | |||
|
|||
|
Bul. 2-10
p. 416-417 ![]() |
||
Nissan Primera - Cruisecontrol - Elektronische afstandhouder - Problemen bij het vaststellen van snelheidsovertredingen (2-2208) | |||
|
|||
|
Bul. 2-58
p. 3152-3153 ![]() |
||
Nummerplaat aan de voorkant van auto's - Vervanging (Retroflecterende plaat) (2-1806) | |||
|
|||
|
Bul. 2-49
p. 2561-2562 ![]() |
|
Bul. 2-51
p. 2689-2690 ![]() |
Onbemande camera's - IJking - Werking (2-945) | |||
|
|||
|
Bul. 2-27
p. 1259 ![]() |
|
Bul. 2-29
p. 1412-1413 ![]() |
Onbemande camera's - Vaststellingen overtredingen - Resultaten (Verschillende vaststellingen naargelang de provincies) (2-639) | |||
|
|||
|
Bul. 2-18
p. 790 ![]() |
||
Onbemande treinstations - Nieuwe openbare bestemming - Eventuele combinatie met spoordienstverlening (2-1826) | |||
|
|||
|
Bul. 2-50
p. 2607 ![]() |
||
Ongevallen met fietsers - Veiligheidsmaatregelen - Balans (2-484) | |||
|
|||
|
Bul. 2-13
p. 569 ![]() |
|
Bul. 2-15
p. 671-672 ![]() |
Ongevallen met vrachtwagens - Financiële last van de schade die aan het openbaar materieel wordt aangericht (2-2108) | |||
|
|||
|
Bul. 2-56
p. 3038 ![]() |
|
Bul. 2-66
p. 3699-3700 ![]() |
Ongevallen op zebrapaden (sinds de voetgangers er voorrang hebben) (2-126) | |||
|
|||
|
Bul. 2-4
p. 132 ![]() |
|
Bul. 2-6
p. 213-214 ![]() |
Onleesbare, foute of ontbrekende nummerplaten - Overtredingen - Processen-verbaal (2-2151) | |||
|
|||
|
Bul. 2-57
p. 3110-3111 ![]() |
|
Bul. 2-59
p. 3254-3255 ![]() |
Ontwerp van programmawet (2-800) | |||
|
2-137
p. 74-103 ![]() |
||
Ontwerp van programmawet 1 (2-1390) | |||
|
|||
|
2-256
p. 37-41 ![]() |
||
Ontwerp van programmawet 2 (2-1391) (2-1390) | |||
|
|||
|
2-256
p. 37-41 ![]() |
||
Openbaar vervoer - Stadsabonnement - Tariefbeleid (Financiële gevolgen van de nieuwe reisformules) (2-2378) | |||
|
|||
|
Bul. 2-61
p. 3405-3406 ![]() |
||
Ostend Airport - ICAO-normering - Afwijking (2-2001) | |||
|
|||
|
Bul. 2-53
p. 2843-2844 ![]() |
|
Bul. 2-64
p. 3598-3599 ![]() |
Overheidsbedrijven - Corporate governance (NMBS) (2-1234) | |||
|
|||
|
Bul. 2-36
p. 1729 ![]() |
|
Bul. 2-39
p. 1935-1936 ![]() |
Overheidsopdrachten - Beroep op mededinging - Motivering (Opdrachten betreffende diensten van juridische aard) (2-1611) | |||
|
|||
|
Bul. 2-44
p. 2232-2233 ![]() |
|
Bul. 2-45
p. 2320-2322 ![]() |
PVC-bouwmaterialen - Bulktransport - ADR-attest (Additief in de vorm van metallische loodpoeder) (2-660) | |||
|
|||
|
Bul. 2-18
p. 790-791 ![]() |
|
Bul. 2-40
p. 1985-1986 ![]() |
Parkeerfaciliteiten voor gehandicapten in zones waar het buurtparkeren van kracht is (2-59) | |||
|
|||
|
2-16
p. 9-10 ![]() |
||
Personenwagens - Keuring - Aantal effectief afgelegde kilometers als criterium (Probleem van intensief gebruikte wagens) (2-851) | |||
|
|||
|
Bul. 2-26
p. 1205 ![]() |
|
Bul. 2-30
p. 1478-1480 ![]() |
Plaats van de motorrijder op de weg - Aanpassing van de wetgeving (Verkeersveiligheid - Motorrijden in groep) (2-1634) | |||
|
|||
|
Bul. 2-45
p. 2298 ![]() |
|
Bul. 2-46
p. 2386-2387 ![]() |
Poolse rijbewijzen - Erkenning in België (Rijbewijs C) (2-1927) | |||
|
|||
|
Bul. 2-52
p. 2742 ![]() |
|
Bul. 2-53
p. 2871-2872 ![]() |
Positieve acties in de federale diensten - Code van goede praktijk - Actieplannen (2-14) | |||
|
|||
|
Bul. 2-1
p. 28 ![]() |
||
Praktisch rij-examen - Moeilijkheidsgraad - Slaagpercentage (Oefenterreinen) (2-2092) | |||
|
|||
|
Bul. 2-55
p. 2982 ![]() |
|
Bul. 2-56
p. 3050-3052 ![]() |
Prioritaire voertuigen - Titularissen - Toekenning (2-2036) | |||
|
|||
|
Bul. 2-53
p. 2844 ![]() |
|
Bul. 2-55
p. 2996-2997 ![]() |
Raad van de gelijke kansen voor mannen en vrouwen - Samenwerking in 1999 (2-218) | |||
|
|||
|
Bul. 2-7
p. 250 ![]() |
||
Raad van de gelijke kansen voor mannen en vrouwen - Samenwerking in 2000 (2-1017) | |||
|
|||
|
Bul. 2-28
p. 1320-1321 ![]() |
|
Bul. 2-32
p. 1568-1569 ![]() |
Raad van de gelijke kansen voor mannen en vrouwen - Samenwerking in 2001 (2-2023) | |||
|
|||
|
Bul. 2-53
p. 2844 ![]() |
|
Bul. 2-54
p. 2928 ![]() |
Raad van de gelijke kansen voor mannen en vrouwen - Samenwerking in 2002 (2-2706) | |||
|
|||
|
Bul. 2-71
p. 3955 ![]() |
|
Bul. 2-73
p. 4062 ![]() |
Rangeerstation Antwerpen-Noord - Fietspad (2-2385) | |||
|
|||
|
Bul. 2-61
p. 3387 ![]() |
|
Bul. 2-63
p. 3530-3531 ![]() |
Rechten van het kind - Aandacht in het beleid in 2002 (2-2723) | |||
|
|||
|
Bul. 2-71
p. 3955 ![]() |
||
Rechten van het kind - Strategische doelstellingen - Begroting 2003 (2-2740) | |||
|
|||
|
Bul. 2-71
p. 3955 ![]() |
||
Reflecterende nummerplaten - Wetenschappelijke argumenten - Communicatie (2-2559) | |||
|
|||
|
Bul. 2-67
p. 3739-3740 ![]() |
||
Regeringsverklaring (17 oktober 2000 - Regering-Verhofstadt) | |||
|
|||
|
2-73
p. 55 ![]() |
|
2-73
p. 45-47 ![]() |
|
2-73
p. 59-61 ![]() |
2-73
p. 66-68 ![]() |
|
2-73
p. 47-48 ![]() |
Registratie van vliegtuigen - Oostendse luchthaven - Aanwezigheid verdacht vliegtuig (Liberian World Airlines) (2-198) | |||
|
|||
|
Bul. 2-7
p. 248-250 ![]() |
||
Reiskosten - Werkgeverstegemoetkomingen - Aanpassing aan de index (2-1928) | |||
|
|||
|
Bul. 2-52
p. 2742-2743 ![]() |
|
Bul. 2-56
p. 3047-3048 ![]() |
Rijbewijs - Fraude (Rijden zonder rijbewijs of zonder verzekering) (2-622) | |||
|
|||
|
Bul. 2-18
p. 789 ![]() |
|
Bul. 2-25
p. 1161-1162 ![]() |
Rijbewijs - Hernieuwing (Foto) (2-109) | |||
|
|||
|
Bul. 2-3
p. 103 ![]() |
|
Bul. 2-4
p. 140 ![]() |
Rijbewijs - Praktisch examen - Verlenging van de geldigheidsperiode van het (voorlopig) rijbewijs - Redenen van overmacht (2-1899) | |||
|
|||
|
Bul. 2-52
p. 2740-2741 ![]() |
|
Bul. 2-70
p. 3907-3909 ![]() |
Rijbewijs met punten - Invoering (Databank - Afstemming van de diverse informaticasystemen - Fraude - Beroepschauffeurs) (2-1480) | |||
|
|||
|
Bul. 2-41
p. 2041-2042 ![]() |
|
Bul. 2-73
p. 4052-4054 ![]() |
Rijbewijs met punten - Jongeren (2-546) | |||
|
|||
|
Bul. 2-14
p. 627-628 ![]() |
|
Bul. 2-21
p. 957-958 ![]() |
Rijden zonder geldig rijbewijs - Pakkans - Maatregelen (2-1486) | |||
|
|||
|
Bul. 2-41
p. 2042 ![]() |
|
Bul. 2-73
p. 4054-4055 ![]() |
Rijexamen - Discriminatie (Weigering afgifte voorlopig rijbewijs op grond van verstrijking van een bepaalde periode na het lukken van het theoretisch examen) (2-692) | |||
|
|||
|
Bul. 2-19
p. 842-843 ![]() |
Bul. 2-22
p. 994 ![]() |
|
Bul. 2-24
p. 1112-1114 ![]() |
Rijexamen - Personen met lees- of taalproblemen (2-1241) | |||
|
|||
|
Bul. 2-35
p. 1689 ![]() |
|
Bul. 2-36
p. 1760-1761 ![]() |
Rijexamen - Reglementering - Voorlopig rijbewijs - Geldigheidsduur (Zeswekenregel - Stappen te ondernemen door de kandidaat) (2-1507) | |||
|
|||
|
Bul. 2-42
p. 2106 ![]() |
|
Bul. 2-45
p. 2315-2317 ![]() |
Rijscholen versus vrije praktische rijopleiding voor jonge bestuurders (Effect bij ongevallen) (2-2437) | |||
|
|||
|
Bul. 2-63
p. 3520 ![]() |
|
Bul. 2-68
p. 3787-3788 ![]() |
Rolstoelscooter "Pendel" - Gelijkvormigheidsattest - Tussenkomst in de kosten (Productie in Nederland door de firma Freewiel) (2-2237) | |||
|
|||
|
Bul. 2-59
p. 3218-3219 ![]() |
|
Bul. 2-61
p. 3403-3404 ![]() |
Sabena - Behouden van de licenties van de piloten - Maatregelen (2-1720) | |||
|
|||
|
Bul. 2-47
p. 2446 ![]() |
|
Bul. 2-49
p. 2575-2576 ![]() |
Scheepvaartreglement - Bedieningstijden van de sluizen (Politionele toezicht) (2-1140) | |||
|
|||
|
Bul. 2-31
p. 1517 ![]() |
|
Bul. 2-32
p. 1570-1571 ![]() |
Snelheidsbeperkingen - Bebouwde kom - Tegenstrijdige verkeersborden (2-464) | |||
|
|||
|
Bul. 2-12
p. 499-500 ![]() |
|
Bul. 2-13
p. 590-591 ![]() |
Snelwegen - Zware voertuigen - Inhaalverbod (2-2557) | |||
|
|||
|
Bul. 2-67
p. 3738 ![]() |
||
Spoorlijn 12 (Antwerpen-Essen-Roosendaal) - Slagbomen - Wachttijden (2-2057) | |||
|
|||
|
Bul. 2-55
p. 2980 ![]() |
|
Bul. 2-59
p. 3250-3251 ![]() |
Bul. 2-68
p. 3786 ![]() |
Spoorwegen - Vermindering van de dienstverlening - Weerslag op het aantal reizigers (Station Heide) (2-1668) | |||
|
|||
|
Bul. 2-46
p. 2359 ![]() |
|
Bul. 2-48
p. 2520 ![]() |
Spoorwegnet - Passagiersvervoer via lijn 11 vanaf Zandvliet - Standpunt van de NMBS (Verkeersaanpak ten noorden van Antwerpen) (2-1790) | |||
|
|||
|
Bul. 2-48
p. 2512 ![]() |
|
Bul. 2-52
p. 2779 ![]() |
Spoorwegperrons - Veiligheid (Perrons niet aangepast aan minder mobiele senioren of visueel gehandicapten - Ongevallen) (2-2503) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3568 ![]() |
|
Bul. 2-68
p. 3788-3790 ![]() |
Stationsplein te Berchem - Heraanleg (Edgar Ryckaertplein) (2-1210) | |||
|
|||
|
Bul. 2-34
p. 1642 ![]() |
|
Bul. 2-37
p. 1823-1824 ![]() |
Steun aan de pers - Kostenverlaging (2-844) | |||
|
|||
|
Bul. 2-24
p. 1122 ![]() |
||
Titularissen van graden van rang 17 en 16 - Toegewezen taken (2-2442) | |||
|
|||
|
Bul. 2-63
p. 3520 ![]() |
|
Bul. 2-64
p. 3602 ![]() |
Trams en bussen - Publiciteit op de ramen - Veralgemening van deze praktijk - Verbod opgelegd door het koninklijk besluit van 15 september 1976 (2-1628) | |||
|
|||
|
Bul. 2-44
p. 2233-2234 ![]() |
|
Bul. 2-52
p. 2776-2777 ![]() |
Treinbestuurders - Drugstesten - Toestand in de andere overheidsbedrijven - Recht op privacy (2-1729) | |||
|
|||
|
Bul. 2-47
p. 2446 ![]() |
|
Bul. 2-50
p. 2625 ![]() |
Treinen - Veelvuldig voorkomende vertragingen - Maatregelen (2-1453) | |||
|
|||
|
Bul. 2-41
p. 2040-2041 ![]() |
|
Bul. 2-45
p. 2313-2315 ![]() |
Treinstakingen - Maatregelen (2-1285) | |||
|
|||
|
Bul. 2-37
p. 1805 ![]() |
|
Bul. 2-39
p. 1936-1937 ![]() |
Treinstellen van het type MS96 - Veiligheid (2-1415) | |||
|
|||
|
Bul. 2-40
p. 1963 ![]() |
|
Bul. 2-42
p. 2115-2116 ![]() |
Treinverkeer - Ontregeling op 29 augustus 2000 (2-891) | |||
|
|||
|
Bul. 2-27
p. 1257-1258 ![]() |
|
Bul. 2-29
p. 1412 ![]() |
Twee- en driewielige motorvoertuigen - Keuring (Probleem van het gelijkvormigheidsattest) (2-2558) | |||
|
|||
|
Bul. 2-67
p. 3738-3739 ![]() |
|
Bul. 2-73
p. 4059-4060 ![]() |
Uitlaten van honden - Verbod voor fietsers om al rijdend het dier aan de leiband te houden - Nederlands "Springer"-systeem (2-1580) | |||
|
|||
|
Bul. 2-44
p. 2232 ![]() |
|
Bul. 2-64
p. 3597-3598 ![]() |
Uitzonderlijk vervoer - Aflevering vergunning - Oprichting databank (Breedtesignalisatie) (2-545) | |||
|
|||
|
Bul. 2-14
p. 627 ![]() |
|
Bul. 2-19
p. 862-863 ![]() |
Uitzonderlijke transporten - Regeling (2-1278) | |||
|
|||
|
Bul. 2-36
p. 1730 ![]() |
|
Bul. 2-37
p. 1827 ![]() |
Vaste Commissie voor Taaltoezicht - Vragen om advies (2-2257) | |||
|
|||
|
Bul. 2-59
p. 3258 ![]() |
||
Vennootschap in oprichting - Inschrijving van een voertuig (2-2504) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3568-3569 ![]() |
||
Verbinding Essen-Roosendaal - Dienstverlening aan de treinreiziger - Gebrek aan aansluitingen (2-2093) | |||
|
|||
|
Bul. 2-55
p. 2982-2983 ![]() |
|
Bul. 2-59
p. 3252-3254 ![]() |
Verhogingen op de openbare weg - Voorwaarden - Technische voorschriften waaraan die verhogingen moeten beantwoorden (2-1855) | |||
|
|||
|
Bul. 2-51
p. 2675-2676 ![]() |
|
Bul. 2-53
p. 2867-2869 ![]() |
Verkeersbeleid - Mogelijke defederalisering (Uitbreiding van het aantal onbemande camera's - Vermeerdering van de controles - Vlottere afhandeling van de boetes) (2-1559) | |||
|
|||
|
Bul. 2-43
p. 2170 ![]() |
||
Verkeersbeleid - Reflecterende nummerplaten (Aan de voorkant van de auto's - Informatiecampagne) (2-2409) | |||
|
|||
|
Bul. 2-62
p. 3461 ![]() |
||
Verkeersboetes - Verhoging - Werknemers die met een bedrijfswagen rijden - Solidaire aansprakelijkheid van de werkgevers (2-1997) | |||
|
|||
|
Bul. 2-53
p. 2843 ![]() |
||
Verkeersongevallenregistratie - Bekendmaken van cijfers op internet (2-883) | |||
|
|||
|
Bul. 2-27
p. 1257 ![]() |
|
Bul. 2-28
p. 1358-1359 ![]() |
Verkeersveiligheid - Campagnes - "Opération silhouette" in Frankrijk - Invoering in België (Panelen met de omtrek van een menselijke gedaante op plekken waar dodelijke ongevallen hebben plaatsgevonden) (2-1248) | |||
|
|||
|
Bul. 2-36
p. 1729-1730 ![]() |
|
Bul. 2-37
p. 1824-1826 ![]() |
Verkeersveiligheid - Gemachtigde opzichters - Takenpakket (2-355) | |||
|
|||
|
Bul. 2-9
p. 336 ![]() |
|
Bul. 2-10
p. 415-416 ![]() |
Verkeersveiligheid - Rijbewijs met punten - Overgang naar een rijcontract (Vermindering aantal slachtoffers - Haalbaarheid van het rijbewijs met punten) (2-1789) | |||
|
|||
|
Bul. 2-48
p. 2511-2512 ![]() |
||
Verplaatsingen met paard en kar - Wetgeving - Rijbewijs (2-2062) | |||
|
|||
|
Bul. 2-55
p. 2980-2981 ![]() |
|
Bul. 2-57
p. 3130 ![]() |
Vertragingen in het luchtverkeer (2-153) | |||
|
|||
|
Bul. 2-6
p. 197-198 ![]() |
|
Bul. 2-10
p. 409-410 ![]() |
Vervoer van zaken over de weg - Medeaansprakelijkheid van verladers bij verlies van lading (Inbreuken gepleegd door bestuurders en vervolgingsbeleid) (2-453) | |||
|
|||
|
Bul. 2-12
p. 499 ![]() |
|
Bul. 2-13
p. 589-590 ![]() |
Visserschepen - Bemanning - Kwalificatie - STCWTF-verdrag - Ratificatie (2-774) | |||
|
|||
|
Bul. 2-22
p. 996-997 ![]() |
|
Bul. 2-24
p. 1117-1118 ![]() |
Vissersschepen - Veiligheid en stabiliteit - Verdrag van Torremolinos van 1977 - Protocol van 2 april 1993 - Ratificatie - Omzetting in Belgisch recht (2-772) | |||
|
|||
|
Bul. 2-22
p. 996 ![]() |
|
Bul. 2-24
p. 1116-1117 ![]() |
Vliegtuigen - Lozen van kerosine - Veiligheidsrisico's (2-765) | |||
|
|||
|
Bul. 2-22
p. 995-996 ![]() |
|
Bul. 2-24
p. 1115-1116 ![]() |
Vliegtuigen - Noodlanding - Lozing van kerosine in de Noordzee (2-345) | |||
|
|||
|
Bul. 2-9
p. 336 ![]() |
|
Bul. 2-15
p. 670-671 ![]() |
Voertuigen - Crashkaart - Reddingswerken - Eventuele invoering (2-2207) | |||
|
|||
|
Bul. 2-58
p. 3152 ![]() |
|
Bul. 2-59
p. 3257-3258 ![]() |
Voertuigen - Kilometerstand - Fraude (2-2168) | |||
|
|||
|
Bul. 2-57
p. 3111 ![]() |
|
Bul. 2-59
p. 3255-3256 ![]() |
Voertuigen - Retroflecterende kentekenplaten (Kentekenplaten naar Europese afmetingen - Europees symbool) (2-2425) | |||
|
|||
|
Bul. 2-62
p. 3462 ![]() |
||
Voetgangers - Rechten in het verkeer (Parkeerbeleid - Oversteektijd - Fietspaden versus voetpaden - Straathoekparkeren - Wegenwerksignalisatie op voetpaden - Geluidssignalen op gevaarlijke kruispunten) (2-1279) | |||
|
|||
|
Bul. 2-37
p. 1827-1830 ![]() |
||
Voetgangers - Rechten in het verkeer (Parkeerbeleid - Oversteektijd - Fietspaden versus voetpaden - Straathoekparkeren - Wegenwerksignalisatie op voetpaden - Geluidssignalen op gevaarlijke kruispunten) (2-1279) | |||
|
|||
|
Bul. 2-36
p. 1730-1731 ![]() |
||
Voorlopig rijbewijs - Foto (2-110) | |||
|
|||
|
Bul. 2-3
p. 103 ![]() |
|
Bul. 2-4
p. 141 ![]() |
Voorstel van resolutie inzake mobiliteit (2-448) | |||
|
2-120
p. 4-42 ![]() |
||
Vrachtwagens - Maximumhoogte - Reglementering op Europees niveau (2-2174) | |||
|
|||
|
Bul. 2-57
p. 3111 ![]() |
|
Bul. 2-59
p. 3256 ![]() |
Vrachtwagens - Remmen - Controle - Vervolging (2-2344) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3600-3602 ![]() |
||
Websites van het kabinet en/of het departement - Beveiliging - Maatregelen (2-928) | |||
|
|||
|
Bul. 2-27
p. 1259 ![]() |
|
Bul. 2-28
p. 1359 ![]() |
Wegtransport - Maximale hoogte - Overtredingen - Maatregelen (2-1403) | |||
|
|||
|
Bul. 2-40
p. 1962 ![]() |
|
Bul. 2-54
p. 2926 ![]() |
Wegtransport - Voorstel van richtlijnen van de Europese Commissie - Standpunt van de regering (Arbeidstijd voor wegvervoerders - Bestuurdersattest - Weekendrijtijden) (2-1061) | |||
|
|||
|
Bul. 2-28
p. 1322 ![]() |
|
Bul. 2-30
p. 1480-1482 ![]() |
Wetsontwerp houdende diverse maatregelen inzake ambtenarenzaken (Eerste fase van de hervorming van de federale overheidsdiensten [Copernicusplan] : indienstneming van personen bij arbeidsovereenkomst, mobiliteit voor ambtenaren, invoering van mandaatfuncties in diverse overheidsdiensten - Wijziging wet 22 maart 1999 houdende diverse maatregelen inzake ambtenarenzaken : voorrangsregel bij examens en vergelijkende examens - Wijziging wet 22 juli 1993 houdende bepaalde maatregelen inzake ambtenarenzaken en wet 20 februari 1990 betreffende het personeel van de overheidsdiensten en van sommige instellingen van openbaar nut) (2-650) | |||
|
2-101
p. 10-19 ![]() |
2-101
p. 23-28 ![]() |
|
Wetsontwerp houdende instemming met het samenwerkingsakkoord van 11 oktober 2001 tussen de federale Staat, het Vlaams, het Waals en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest betreffende het meerjarig investeringsplan 2001-2012 van de NMBS (Oprichting van een "Executief Comité van de Ministers van Mobiliteit" - Goedkeuring van het investeringsplan 2001-2002 van de NMBS - Verbintenis van elk van de partijen wat de machtigingsprocedures en de vereiste vergunningen betreft - "Prefinanciering" en "cofinanciering" door de Gewesten van infrastructuurprojecten en werken - Gewestelijk expresnet in en rond Brussel) (2-933) | |||
|
2-192
p. 4-33 ![]() |
2-192
p. 34-51 ![]() |
|
Wetsontwerp houdende verschillende bepalingen inzake verkeersveiligheid (Classificatie en onderscheiden aanpak van de verkeersovertredingen - Controles - Procedures voor de behandeling van inbreuken - Parkeerovertredingen - Boetefonds en politiezones - Invoering van het rijbewijs in stappen en rol van de bijscholingscentra - Goedkeuring van bijkomende gemeentelijke reglementen - Wijzigingen van de wet betreffende de politie over het wegverkeer, gecoördineerd op 16 maart 1968, van het Strafwetboek [invoeging artt. 419bis en 420bis : verkeersongeval], van de wet van 5 maart 1952 betreffende de opdeciemen op de strafrechtelijke geldboetes, van de wet van 22 februari 1965 waarbij aan de gemeenten wordt toegestaan parkeergeld op motorrijtuigen in te voeren, van de wet van 7 december 1998 tot organisatie van een geďntegreerde politiedienst, gestructureerd op twee niveaus, van de wet van 21 november 1989 betreffende de verplichte aansprakelijkheidsverzekering inzake motorrijtuigen en van het Wetboek van Strafvordering [artt. 138, 6°bis, 163 en 590]) (2-1402) | |||
|
2-264
p. 26-64 ![]() |
||
Wetsontwerp houdende wijziging van de wet van 21 maart 1991 betreffende de hervorming van sommige economische overheidsbedrijven (NMBS : verbetering van de verhouding overheid-NMBS, van de prestaties van de NMBS als mobiliteitsverschaffer en van de boekhoudkundige transparantie) (2-934) | |||
|
2-192
p. 4-33 ![]() |
2-192
p. 34-51 ![]() |
|
|
2-193
p. 29-46 ![]() |
||
Windturbines - Vliegvelden en radarinstallaties - Reglementering (2-1989) | |||
|
|||
|
Bul. 2-53
p. 2842-2843 ![]() |
|
Bul. 2-54
p. 2926-2928 ![]() |
Woon- en werkverkeer - NMBS - Fietsenstallingen (2-2079) | |||
|
|||
|
Bul. 2-55
p. 2981-2982 ![]() |
|
Bul. 2-59
p. 3251-3252 ![]() |
Woonboten - Meetbrieven van binnenvaartuigen - Aflevering - Criteria (2-343) | |||
|
|||
|
Bul. 2-9
p. 351-352 ![]() |
||
Zeehaven van Zeebrugge - Ontsluiting per spoor (2-1917) | |||
|
|||
|
Bul. 2-52
p. 2741-2742 ![]() |
|
Bul. 2-53
p. 2870-2871 ![]() |
Zware voertuigen - Ongevallen in Martelange, Stavelot en Hoei - Remsysteem met energiedissipatie (2-828) | |||
|
|||
|
Bul. 2-25
p. 1157 ![]() |
|
Bul. 2-30
p. 1477-1478 ![]() |
Alles van 1995 tot nu Legislatuur 2024-.... Legislatuur 2019-2024 Legislatuur 2014-2019 Legislatuur 2010-2014 Legislatuur 2007-2010 Legislatuur 2003-2007 Legislatuur 1999-2003 Legislatuur 1995-1999 |