Postkantoren - Uitrusting met internetterminals.
5/12/2005 | Verzending vraag (Einde van de antwoordtermijn: 5/1/2006) |
12/1/2006 | Antwoord |
12/1/2006 | Beslissing niet publicatie |
Ook gesteld aan : schriftelijke vraag 3-3868
In het momenteel geldende beheerscontract van De Post staan een aantal specifieke taken van openbare dienstverlening beschreven die specifiek aan het bedrijf worden toevertrouwd. Onder de groep taken die van algemeen belang zijn en prestaties voor de overheid inhouden, vinden we het voornemen terug om internetterminals in de postkantoren te installeren. Het doel hiervan bestaan erin de relatie tussen de burger en de overheid te vergemakkelijken.
Graag kreeg ik een antwoord op de volgende vragen:
1. Hoeveel postkantoren zijn tot op heden uitgerust met dergelijke internetterminals? Wat betekent dit procentueel binnen het volledige net van postkantoren?
2. Hoeveel postkantoren zullen in de toekomst nog worden uitgerust met deze terminals?
3. Hoeveel mensen maken reeds gebruik van de bestaande terminals? Is er ter zake een bewuste communicatiepolitiek, zowel in de postkantoren waar terminals staan alsook in de globale communicatiepolitiek van De Post?
4. Wat is de gemiddelde kostprijs van een internetterminal, inclusief installatie- en onderhoudskosten? Wat is het globale bestede budget tot op heden en wat is de planning voor de komende jaren?
Deze vraag wordt eveneens aan de Minister van Werk gesteld.
Deze vraag wordt eveneens aan de Staatssecretaris voor Overheidsbedrijven gesteld.
Tekst nog niet beschikbaar.