Non-descriptoren : |
fair trade |
Alles van 1995 tot nu Legislatuur 2019-.... Legislatuur 2014-2019 Legislatuur 2010-2014 Legislatuur 2007-2010 Legislatuur 2003-2007 Legislatuur 1999-2003 Legislatuur 1995-1999 |
Parlementaire documenten | Handelingen | Schriftelijke vragen | |
---|---|---|---|
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2476) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3565-3566 |
||
Accijnzen op koffie - Rechtstreekse toewijzing van de opbrengst aan het departement Ontwikkelingssamenwerking - Wettelijke en fiscale bezwaren (3-3677) | |||
|
|||
|
Bul. 3-56
p. 4968-4969 |
|
Bul. 3-58
p. 5241-5242 |
Accijnzen op koffie - Rechtstreekse toewijzing van de opbrengst aan het departement Ontwikkelingssamenwerking - Wettelijke en fiscale bezwaren (3-3679) | |||
|
|||
|
Bul. 3-56
p. 4969-4970 |
||
Accijnzen op koffie - Rechtstreekse toewijzing van de opbrengst aan het departement Ontwikkelingssamenwerking - Wettelijke en fiscale bezwaren (3-3690) | |||
|
|||
|
Bul. 3-56
p. 4976-4977 |
|
Bul. 3-60
p. 5537-5538 |
Accijnzen op koffie - Rechtstreekse toewijzing van de opbrengst aan het departement Ontwikkelingssamenwerking - Wettelijke en fiscale bezwaren (3-5273) | |||
|
|||
|
Bul. 3-70
p. 7133-7134 |
||
Belgisch leger - Gebruik van producten uit de eerlijke handel - Criterium voor openbare aanbestedingen (5-1982) | |||
|
|||
|
SV 5-1982 | SV 5-1982 | |
Bpost - Dienstkleding - Ecologisch gehalte - Fair trade-gehalte (5-9042) | |||
|
|||
|
SV 5-9042 | SV 5-9042 | |
Consumenten - Eerlijke handel - Voeding (7-386) | |||
|
|||
|
SV 7-386 | ||
Consumenten - Eerlijke handel - Voeding (7-387) | |||
|
|||
|
SV 7-387 | ||
Consumenten - Eerlijke handel - Voeding (7-743) | |||
|
|||
|
SV 7-743 | ||
De Internationale Conferentie over Sociale Economie in Noord en Zuid (Deelnemers, o.a. de heer Busquin, PS-voorzitter) | |||
|
1-91
p. 2393-2394 |
||
De definitie van rechtvaardige handel (Duidelijke, juiste en werkbare definitie van rechtvaardige handel en uitwerking van een regling voor de labels) (3-853) | |||
|
|||
|
3-133
p. 28-29 |
||
De definitie van rechtvaardige handel (Nood aan een heldere definitie) (3-1161) | |||
|
|||
|
3-169
p. 13-14 |
||
De eerlijke handel (Week van de Eerlijke Handel, uitgeroepen door Oxfam-Wereldwinkels en andere NGO's - Initiatieven die ontwikkelingslanden de mogelijkheid geven zich volledig te integreren in het multilaterale handelsstelsel) (2-605) | |||
|
|||
|
2-112
p. 14-16 |
||
De follow-up van het optreden van de regering op het stuk van de Millenniumdoelstellingen inzake ontwikkeling (Uitblijven van voortgangsrapporten) (4-852) | |||
|
4-82
p. 35-36 |
||
De harmonisatie van de labels voor eerlijke handel (Label "Duurzame ontwikkeling" - Eventuele BTW-verlaging) (3-928) | |||
|
3-121
p. 69-72 |
||
De levering van militair materieel aan Tanzania (Regionalisering van de wapenhandel - Verlenging van de exportlicentie door de Delcrederedienst - Benoeming van een ministeriële vertegenwoordiger in de raad van beheer van de Dienst - Vredesbeleid) (3-108) | |||
|
3-39
p. 31-33 |
||
De onderhandelingen bij de Wereldhandelsorganisatie (3-1375) | |||
|
|||
|
3-200
p. 18-20 |
||
De prioriteiten van België met betrekking tot de Wereldhandelsorganisatie (Kwestie van de sociale en milieunormen - Herziening van het mandaat van Europees commissaris Lamy) (3-109) | |||
|
|||
|
3-28
p. 23-24 |
||
De samenstelling van de raad van bestuur van de Nationale Delcrederedienst en zijn beslissingsbevoegdheid (Regionalisering van de wapenhandel - Sociale, ecologische en ethische aspecten - Besluitvormingsprocedure) (3-125) | |||
|
|||
|
3-31
p. 32-37 |
||
De wapenexportlicentie voor een munitiefabriek in Tanzania (Regionalisering van de wapenhandel - Sociale, ecologische en ethische aspecten - Besluitvormingsprocedure) (3-120) | |||
|
|||
|
3-31
p. 32-37 |
||
De wapenexportlicentie voor een munitiefabriek in Tanzania (Regionalisering van de wapenhandel - Sociale, ecologische en ethische aspecten - Besluitvormingsprocedure) (3-121) | |||
|
|||
|
3-31
p. 32-37 |
||
Dotatie van de Senaat - Uitgaven van het dienstjaar 2002, begroting voor het dienstjaar 2003 en begrotingsramingen voor het dienstjaar 2004 | |||
|
|||
|
3-32
p. 11 |
3-32
p. 11 |
3-32
p. 12 |
3-32
p. 13 |
3-32
p. 16 |
3-32
p. 16 |
Douane - Dienstkleding - Ecologisch gehalte - Fair trade gehalte (5-9040) | |||
|
|||
|
SV 5-9040 | SV 5-9040 | |
Een ethische code voor de Belgische ondernemingen die in het buitenland actief zijn (Ethisch ondernemen in het Zuiden - Oost-Congo - Activiteiten in conflictgebieden - OESO-richtlijnen) (3-521) | |||
|
|||
|
3-94
p. 75-80 |
||
Eerlijke handel - Duurzame ontwikkeling - Labels - Toekenning en controle (3-2971) | |||
|
|||
|
Bul. 3-45
p. 3793-3795 |
||
Federale overheidsdiensten - Gebruik van producten uit de eerlijke handel - Criterium voor openbare aanbestedingen (5-1978) | |||
|
|||
|
SV 5-1978 | SV 5-1978 | |
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3359) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4635 |
||
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3361) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4601 |
|
Bul. 3-90
p. 10439-10440 |
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3362) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4610 |
||
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3363) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4613 |
|
Bul. 3-55
p. 4877-4878 |
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3364) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4616 |
|
Bul. 3-62
p. 5829-5830 |
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3365) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4617 |
|
Bul. 3-54
p. 4752-4753 |
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3366) | |||
|
|||
|
Bul. 3-52
p. 4541 |
|
Bul. 3-54
p. 4757-4758 |
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3367) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4620 |
|
Bul. 3-55
p. 4895-4896 |
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3369) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4630 |
||
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3370) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4626 |
|
Bul. 3-56
p. 5029-5030 |
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3371) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4667-4668 |
||
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3372) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4628 |
|
Bul. 3-54
p. 4795 |
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3373) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4630 |
|
Bul. 3-55
p. 4940-4941 |
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3374) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4677-4678 |
||
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3375) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4631 |
|
Bul. 3-63
p. 6103 |
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3376) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4679-4680 |
||
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3377) | |||
|
|||
|
Bul. 3-52
p. 4571 |
||
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (3-3378) | |||
|
|||
|
Bul. 3-53
p. 4632 |
|
Bul. 3-54
p. 4800-4801 |
Federale overheidsdiensten - Ministeriële kabinetten - Gebruik van eerlijke handelsproducten en andere duurzame producten (op het kabinet Justitie en de FOD's die afhangen van de minister van Justitie) (3-3360) | |||
|
|||
|
Bul. 3-52
p. 4524-4525 |
||
Federale politie - Dienstkleding - Ecologisch gehalte - Fair Trade-gehalte (5-9039) | |||
|
|||
|
SV 5-9039 | SV 5-9039 | |
Federale wetenschappelijke instellingen - Gebruik van producten uit de eerlijke handel - Criterium voor openbare aanbestedingen (5-1983) | |||
|
|||
|
SV 5-1983 | SV 5-1983 | |
Het Internationaal Huis (Schrapping van de overheidssteun aan het project Minth - Noord-Zuidproblematiek) (2-684) | |||
|
2-180
p. 55-59 |
||
Het garantiefonds (Financieel mechanisme dat investeerders in eerlijke handel een risicoverzekering en een tegemoetkoming in de prefinanciering aanbiedt - Fair Trade Centre bij de Belgische Technische Coöperatie) (3-2170) | |||
|
|||
|
3-208
p. 46-49 |
||
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2475) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3595 |
||
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2477) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3566 |
||
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2478) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3566 |
|
Bul. 2-67
p. 3749-3750 |
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2479) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3602-3603 |
||
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2480) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3574 |
||
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2481) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3575 |
|
Bul. 2-69
p. 3837-3839 |
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2482) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3605 |
||
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2483) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3611 |
||
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2484) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3589 |
|
Bul. 2-73
p. 4128-4129 |
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2485) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3615-3616 |
||
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2486) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3591 |
|
Bul. 2-65
p. 3664-3665 |
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2487) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3592 |
|
Bul. 2-65
p. 3667-3668 |
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2488) | |||
|
|||
|
Bul. 2-62
p. 3505-3506 |
||
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2489) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3621-3622 |
||
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2490) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3594 |
|
Bul. 2-65
p. 3675-3676 |
Kabinetten en departementen - Duurzaam aankoopbeleid (Koffie met het Max Havelaar- of Fair Tradekenmerk - FSC-gelabelde houtsoorten) (2-2491) | |||
|
|||
|
Bul. 2-64
p. 3625-3626 |
||
Leger - Dienstkleding - Ecologisch gehalte - Fair trade gehalte (5-9511) | |||
|
|||
|
SV 5-9511 | SV 5-9511 | |
Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen - Dienstkleding - Ecologisch gehalte - Fair trade gehalte (5-9041) | |||
|
|||
|
SV 5-9041 | SV 5-9041 | |
Ontwerp van programmawet (2-1566) | |||
|
|||
|
2-1566/1
p. 55-72 |
||
|
|||
|
2-1566/4
p. 21 |
||
Overheidsbedrijven - Gebruik van producten uit de eerlijke handel - Criterium voor openbare aanbestedingen (5-2006) | |||
|
|||
|
SV 5-2006 | SV 5-2006 | |
Overheidsbedrijven - Gebruik van producten uit de eerlijke handel - Criterium voor openbare aanbestedingen (5-4729) | |||
|
|||
|
SV 5-4729 | SV 5-4729 | |
Regeringsverklaring (14 juli 2003 - Regering Verhofstadt II) | |||
|
|||
|
3-6
p. 32 |
||
Schone Kleren Campagne - Medewerking - Import en verkoop van kleding gelinkt aan uitbuiting, milieu- en gezondheidsschade - Maatregelen (5-1870) | |||
|
|||
|
SV 5-1870 | SV 5-1870 | |
Schone Kleren Campagne - Medewerking - Import en verkoop van kleding gelinkt aan uitbuiting, milieu- en gezondheidsschade - Maatregelen (5-4596) | |||
|
|||
|
SV 5-4596 | SV 5-4596 | |
Voorstel van resolutie betreffende de crisis in de koffieteelt (Coffee Rescue Plan - Internationale Koffie Organisatie, ICO - Commodity Management Initiative - Eerlijke internationale handel - Stimuleren van het Havelaar-keurmerk) (3-221) | |||
|
3-221/1
p. 1-7 |
||
|
3-98
p. 92 |
||
Voorstel van resolutie betreffende de eerlijke handel (Garantiesystemen) (4-975) | |||
|
4-975/1
p. 1-14 |
||
Voorstel van resolutie betreffende de eerlijke handel (Garantiesystemen) (5-124) | |||
|
5-124/1
p. 1-14 |
||
Voorstel van resolutie betreffende de ontginning van de natuurlijke rijkdommen in de Democratische Republiek Congo (DRC) (Duurzame ontwikkeling) (5-1520) | |||
|
5-1520/1
p. 1-19 |
||
|
5-1520/2
p. 3 |
||
|
5-1520/2
p. 1-2 |
||
|
5-1520/2
p. 2-3 |
||
|
5-1520/3
p. 5 |
||
|
5-1520/3
p. 1-6 |
||
|
5-1520/4
p. 1-21 |
||
|
5-1520/5
p. 1-6 |
||
|
5-87
p. 37-42 |
||
|
5-87
p. 48 |
5-87
p. 51 |
|
Voorstel van resolutie betreffende de opvolging van de Internationale Conferentie over de financiering voor ontwikkeling te Doha van 29 november tot 2 december 2008 (Ontwikkelingssamenwerking - Besteding van 0,7 % van het BNI aan ontwikkelingssamenwerking - UNITAID - Internationale handel - Schuldmanagement in de minst ontwikkelde landen - Aasgierfondsen - Rechtvaardiger en coherenter internationaal monetair, financieel en handelssysteem - Gelijkheid man-vrouw) (4-1046) | |||
|
4-1046/1
p. 1-5 |
||
|
4-1046/2
p. 1-2 |
||
Voorstel van resolutie betreffende de stand van zaken in de onderhandelingen in de Wereldhandelsorganisatie over de Doha Development Agenda (Handel in landbouwproducten en industrieële producten - Ontwikkelingslanden - Bijzonder beschermingsmechanisme - Rechtvaardig evenwicht tussen het belang van de handel en dat van de voedselzekerheid - Taks- en quotavrije toegang tot de markt voor de minst ontwikkelde landen - Programma voor handelsgerelateerde bijstand en gerichte technische bijstand - Ontwikkelingsaspect - Hervorming van de WHO) (4-997) | |||
|
4-997/1
p. 1-4 |
||
Voorstel van resolutie betreffende de stand van zaken in de onderhandelingen in de Wereldhandelsorganisatie over de Doha Development Agenda (Handel in landbouwproducten en industrieële producten - Ontwikkelingslanden - Bijzonder beschermingsmechanisme - Rechtvaardig evenwicht tussen het belang van de handel en dat van de voedselzekerheid - Taks- en quotavrije toegang tot de markt voor de minst ontwikkelde landen - Programma voor handelsgerelateerde bijstand en gerichte technische bijstand - Ontwikkelingsaspect - Hervorming van de WHO) (5-200) | |||
|
5-200/1
p. 1-4 |
||
Voorstel van resolutie betreffende eerlijke handel (3-2016) | |||
|
3-2016/1
p. 1-18 |
||
Voorstel van resolutie inzake de tussentijdse stand van zaken van de Milleniumdoelstellingen voor ontwikkeling (4-773) | |||
|
4-773/1
p. 1-9 |
||
|
4-773/2
p. 1-2 |
||
|
4-773/2
p. 2-3 |
||
|
4-773/3
p. 5 |
||
|
4-773/3
p. 1-5 |
||
|
4-773/4
p. 1-5 |
||
|
4-40
p. 60-63 |
||
|
4-41
p. 12 |
4-41
p. 25 |
|
Voorstel van resolutie over de sociaal verantwoorde productie (Bevorderen van een eerlijke wereldhandel en van wereldwijd menswaardige arbeidsomstandigheden - Toekenning van een kenmerk aan producenten die producten op de Belgische markt brengen - Oprichting van een instituut) (2-415) | |||
|
2-415/1
p. 1 |
||
|
2-415/2
p. 1-2 |
||
|
2-415/3
p. 1-2 |
||
|
2-44
p. 3-7 |
||
|
2-44
p. 8 |
2-45
p. 5 |
|
|
2-48
p. 4-13 |
||
|
2-50
p. 5 |
2-50
p. 8 |
|
Voorstel van resolutie voor een ethische en duurzame textiel- en modenijverheid, die de mensenrechten en het milieu eerbiedigt (7-359) | |||
|
7-359/1
p. 1-20 |
||
|
7-359/2
p. 1-34 |
||
|
7-30
p. 51-52 |
7-33
p. 67 |
|
Wetsontwerp houdende diverse bepalingen (4-1553) | |||
|
|||
|
4-1553/1
tekst |
||
|
4-1553/6
p. 1-5 |
||
Wetsontwerp ter bevordering van sociaal verantwoorde productie (Bevorderen van een eerlijke wereldhandel en van wereldwijd menswaardige arbeidsomstandigheden - Toekenning van een keurmerk aan producenten die producten op de Belgische markt brengen - Oprichting van een instituut) (1-1419) | |||
|
1-1419/1
p. 1 |
||
Wetsontwerp ter bevordering van sociaal verantwoorde productie (Bevorderen van een eerlijke wereldhandel en van wereldwijd menswaardige arbeidsomstandigheden - Toekenning van een keurmerk aan producenten die producten op de Belgische markt brengen - Oprichting van een instituut) (2-288) | |||
|
2-288/1
p. 1-7 |
||
|
2-288/2
p. 1-4 |
||
|
2-288/2
p. 4-8 |
||
|
2-288/3
p. 2 |
||
|
2-288/3
p. 1-2 |
||
|
2-288/4
p. 1 |
||
|
2-288/4
p. 2 |
||
|
2-288/4
p. 2-3 |
2-288/4
p. 9 |
|
|
2-288/4
p. 3-8 |
||
|
2-288/5
p. 1-3 |
||
|
2-288/6
p. 1-53 |
||
|
2-288/7
p. 1-7 |
||
|
2-288/8
p. 1-7 |
||
|
2-288/9
p. 1 |
||
|
2-288/10
p. 1 |
||
|
2-288/11
p. 1-2 |
||
|
2-288/12
p. 1-5 |
||
|
2-288/13
p. 1-7 |
||
|
2-288/14
p. 1-2 |
||
|
2-288/15
p. 1-6 |
||
|
2-288/16
p. 1-8 |
||
|
2-288/17
p. 1 |
||
|
2-25
p. 62 |
||
|
2-44
p. 3-7 |
||
|
2-44
p. 8 |
2-45
p. 5 |
|
|
2-48
p. 13 |
||
|
2-48
p. 4-13 |
||
|
2-50
p. 5 |
2-50
p. 8 |
|
|
2-172
p. 31 |
||
|
2-175
p. 33-35 |
||
|
2-175
p. 35 |
||
|
2-178
p. 36 |
2-178
p. 56 |
|
Wetsvoorstel betreffende de erkenning van de organisaties voor eerlijke handel (Erkenningscriteria en -procedure - Commissie voor eerlijke handel - Controle van de toepassing van de conformiteitscriteria - Voorlichting van de consument) (3-1784) | |||
|
3-1784/1
p. 1-14 |
||
|
3-175
p. 32-33 |
||
Wetsvoorstel tot erkenning van de eerlijke handel en van de natuurlijke en rechtspersonen die toezien op de naleving van de criteria voor eerlijke handel (Juridische erkenning door een duidelijke omschrijving van wat met de begrippen "eerlijke handel' en "medespelers in eerlijke handel" wordt bedoeld en administratieve erkenning door de oprichting van een "Comité voor eerlijke handel" dat ermee zou worden belast te controleren of de voormelde medespelers de criteria naleven die in de definitie van het begrip "eerlijke handel" zijn opgenomen) (4-344) | |||
|
4-344/1
p. 1-19 |
||
Wetsvoorstel tot wijziging van de wet van 14 juli 1991 betreffende de handelspraktijken en van de wet van 21 december 1998 betreffende de Belgische Technische Coöperatie en houdende een omschrijving van het begrip "eerlijke handel" (4-255) | |||
|
4-255/1
p. 1-14 |
Alles van 1995 tot nu Legislatuur 2019-.... Legislatuur 2014-2019 Legislatuur 2010-2014 Legislatuur 2007-2010 Legislatuur 2003-2007 Legislatuur 1999-2003 Legislatuur 1995-1999 |